איך בוחרים חברת הובלה? 7 כללים והמלצה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

עוברים דירה? מאחסנים תכולה? הכתבה הזו בשבילכם, מבטיחים לא לחפור 🙂
אז ככה: אם תשאלו אותנו – אנחנו לא ממליצים על הובלה עצמית.
בוודאי לא אם מדובר על תכולה גדולה של בית. בכל זאת, גם אם תשיגו משאית מספיק גדולה, צריך לדעת להרים, להניח, לשנע, להעמיס ולפרוק.
מובילים – בהנחה שמדובר על מקצוענים מנוסים, כמובן – יודעים איך. זה לא שווה את הנזק לגב או לרכוש.
איך בוחרים חברת הובלות? הנה הכללים שלנו.

1. המלצות – הכי טוב, כמו בעוד הרבה דברים, זה להגיע לחברות מומלצות על ידי חברים, משפחה וכו'. אגב, חברות שעוסקות בתחום האריזה, אחסון תכולת דירה והובלה גם יחד הן לרוב מקצועיות בהחלט והסיכוי לחפריות יורד משמעותית, אבל גם במקרה הזה שווה לבקש המלצות או לפחות לאסוף כמה שיותר מידע אודות החברה. אגב, שנות ניסיון רבות (לפחות 10) הן פרמטר נוסף שרצוי שיהיה כי מעיד יותר מכל על יציבות ומקצוענות.

2. הצעת מחיר – יש 2 אפשרויות, בעצם 3: מחשבון שיודע לחשב את התכולה שלכם ובהתאם מעריך כמה יעלה להוביל ולאחסן אותה ; מוביל שמגיע הביתה ומעריך על פי מראה עיניים (האופציה המועדפת עלינו) ; אתם עונים על שאלות של המוביל בטלפון ומקבלים הערכה בהתאם. שימו לב: כדי להימנע ממצב של "זו תכולה הרבה יותר גדולה ממה שסגרנו", הכי טוב מוביל שמגיע הביתה ובודק מה וכמה יש להעביר. כמו כן, ודאו שההצעה כוללת מע"מ…

3. ציוד מותאם – מלבד משאית מתאימה, חברת הובלה מקצועית צריכה שיהיה לה ציוד הובלה מתאים: עגלות ורצועות, כמובן, אבל גם מנוף אם צריך. אגב, חלק מחברות ההובלה מספקות גם קרטונים למעבר דירה.

4. ביטוח – לחברות הובלה מקצועיות יש ביטוח מותאם לכל מקרה של נזק לרכוש. זה חשוב. לא להתפשר כאן!

5. שאלו שאלות – כמה אנשי צוות יגיעו ליום ההובלה? כמה טיפ נהוג לתת להם? האם אתם מגיעים עם משאית אחת שנכנסת בה כל התכולה או שיש צורך בכמה "נגלות"? נסו לא להשאיר דבר כגורם הפתעה. עד כמה שניתן כמובן.

6. שירות – בהמשך לסעיף הקודם, שימו לב שעונים לכם נחמד וברצון. שירות טוב הוא עניין חשוב תמיד, בטח ובטח כשמדובר על יום שלם – לא פשוט כשלעצמו – ועל כל הרכוש שלכם על משאית.

7. שירותים נוספים – רבים בוחרים היום להוסיף שירותי אריזה ופריקה לכל מעבר דירה או אחסון תכולה. שווה לוודא שחברת ההובלה / האחסון שבחרתם פועלת גם בתחומים הנ"ל, בתוספת תשלום כמובן.

צריכים המלצה לחברת הובלה? דברו איתנו. יש לנו את כל מה שצריך: חומרי אריזה, אריזה, מעבר ואחסון.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן