קיבלת ירושה? איפה שומרים אותה? השכרת מחסן במרכז לאחסון ירושה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

רובנו, כאשר אנחנו חושבים על ירושה, מדמיינים כסף שנכנס לנו לחשבון הבנק או ערימות של דולרים שהוחבאו עד כה מתחת לרצפות, אבל בחלק מהמקרים ירושה מגיעה בדמות ציוד או רכוש, שיצריכו מחשבה על אחסון תכולת דירה.

כאשר אדם קרוב הולך לעולמו, כל רכושו יחולק על פי רצונו ובהתאם לחוק בין יורשיו. חלק נכבד מרכוש זה הוא תכולת הדירה שלו עצמו, רהיטים, חפצים, כלי בית ופריטי אמנות. בעוד שחלק מהחפצים יתרמו רבות למראה הדירה שלכם, לאחרים ודאי אין לכם מקום. מה עושים?

השכרת מחסן במרכז לאחסון ירושה

הפתרון המושלם לאחסון תכולת דירה שהתקבלה בירושה, ועדיין אין לכם מושג מה לעשות איתה, הוא השכרת מחסן. בדרך זו תוכלו להבטיח שהרכוש נשמר בצורה הטובה ביותר ושאין סכנה שיינזק, יאבד או יגנב, ובינתיים אתם תוכלו להחליט מה לעשות איתו – אחסנה של תכולת הדירה עד שתעברו לדירה גדולה יותר? לנסות למכור אותו לכל המרבה במחיר? כל האפשרויות פתוחות.

יכול להיות שהטואלט של סבתא הוא בדיוק מה שתמיד חלמת שיפאר את חדר השינה שלך, אבל כרגע, עם דירת שני חדרים קטנה ותינוק, אין דרך להגשים את חלומך. ואולי שולחן האוכל של סבא ממש לא מתאים לדירה שלכם אבל אחרים יקפצו עליו בשתי ידיים?

כשהרכוש מאוחסן בנוחות במחסן, גם תהליך המכירה יוכל להתבצע בניחותא ובשיקול דעת, מבלי למהר לפנות את הנכס של הנפטר, ולהתפשר על הצעה זולה מדי, או לחיות בבית צפוף מדי עם רהיטים שמחפשים קונה.

כאשר אתם בוחרים לאחסן את הרכוש במחסן, יגיע צוות האחסון ויוביל את התכולה כולה אל המחסן, כחלק ממחיר העסקה. קונים פוטנציאליים יוכלו להגיע איתכם לשם, להתרשם מהרהיט שעניין אותם ואולי באותה הזדמנות כבר לראות משהו נוסף שימשוך את עיניהם. בכל רגע שתרצו, תוכלו להוציא את הציוד מן המחסן ולהעבירו, באמצעות צוות המקום, אל ביתו החדש.

השאירו לנו פרטים וצוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפאיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא

קיפאיט keepit אחסון תכולת דירה

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן