עוברים דירה בדרך הבטוחה והיעילה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

עוברים דירה? ככה תעשו את זה נכון ובטוח. במאמר זה נעשה לכם סדר בבאלגן ונעזור לכם בכל תהליך מעבר דירה שלעיתים יכול להיות מרגש מאד אך באותו הזמן גם להעלות חששות ולחצים.
ככל שההתארגנות לקראת המעבר דירה מסודרת יותר כך התהליך פשוט יותר. על מנת להקל עליכם את המעבר שיהיה חלק ורגוע ריכזנו עבורכם טיפים ועצות יעילות למעבר דירה חלק ובטוח. קבלו מצוות קיפאיט טיפים יעלים למעבר דירה שקל ליישום:

הכינו רשימת מטלות לקראת מעבר דירה

ישנם דברים אשר ניתן לבצע תקופה לפני מעבר דירה וישנם דברים אשר ניתן לבצע רק ברגע האחרון. חודשים לפני המעבר דירה אפשר להתחיל לסנן ולסדר את החפצים בבית, לבצע מכירה של משחקים שכבר לא ישמשו את הילדים שלכם ולהוציא מהארון בגדים שכבר לא יילבשו דבר שיחסכון לכם בתקציב של אחסון תכולה הדירה. אם יש לך משחקים שיקרים לכם, אלבומים, ספרים או חפצים אחרים שברור לכם שלא יהיה להם שימוש אך אין לכם כוונה להעביר אותם, שקלו את הפתרון של אחסון תכולת דירה היכול להיות יעיל מאד עבורכם.

קבלו הצעת מחיר של חברת הובלות מקצועית

בכל מה שנוגע להובלת הדירה לא פעם אנשים מגיעים לרגע האחרון ומגלים שבעצם אין להם פתרון מתאים. מומלץ שלא להגיע לרגע האחרון של המעבר דירה, להיפגש עם החברת הובלה שאחראית על אחסון תכולת דירה שלכם ולקבל הצעת מחיר מותאמת באופן אישי לריהוט ולחפצים של הבית שלכם.

חברת הובלות מקצועית תוכל לסייע לכם לא רק בהובלה עצמה אלא גם לספק לכם קרטונים למעבר הדירה ולהציע לכם גם פתרונות של אריזה ובמידת הצורך גם אחסון ציוד לטווח ארוך. במידת הצורך.

אחסון תכולה וחפצים בדרך בטוחה

אם הכוונה שלכם היא לעבור לדירה זמנית כמו במקרה של שיפוץ או אם ברור לכם שלא כל מה שיש לכם היום יוכל לעבור איתכם לדירה החדשה, פתרון של אחסון תכולת דירה יכול לשמש אתכם וכדאי לכם לשקול להשתמש בפתרון זה, לראות את המחסנים להשכרה של החברה שיכולים לעמוד לרשותכם ולקבל הצעת מחיר מסודרת עבור האחסנה.

אחסון תכולת דירה זהו פתרון שכדאי לבחון זמן מה מראש וזאת כדי להתארגן נכון בעת האריזה וההובלה.

בחרו חברת ניקיון לפני מעבר דירה

רגע לפני המעבר ישנם מספר דברים שכדאי לחשוב עליהם. כדאי לשקול לבצע הדברה בדירה החדשה לפני המעבר וכשהיא ריקה. כשאין בדירה דבר יש הזדמנות לבצע הדברה יסודית. בנוסף, מומלץ להזמין חברת ניקיון ולעבור לדירה מבריקה שכיף להיכנס אליה עם כל החפצים של הדירה הקודמת.

צ'קליסט למעבר דירה

הכינו רשימה מסודרת (צ'קליסט) של כל מה שאתם צריכים למעבר על מנת שלא תשכחו שום דבר. מומלץ לפנות את יום המעבר ככל האפשר ולהתרכז בו. אם יש לך ילדים קטנים מומלץ לקבל עזרה מקרובי משפחה או חברים ולהתפנות רק לסידורים הקשורים במעבר עצמו.

צרו איתנו קשר – קיפיט keepit

נשמח לעמוד לרשותך. הנציגים שלנו צברו ניסיון עשיר בכל מה שנוגע אל פתרונות אחסון דירה. אנו מלווים לקוחות פרטיים ועסקיים ומספקים פתרונות בתחום האחסון, האריזה וההובלה. צוות קיפאיט מזמינים אותך ליצור קשר או להשאיר את פרטייך כאן באתר, לשמוע כיצד נוכל לעמוד לרשותך – ולקבל מאיתנו הצעת מחיר מסודרת עבור השירותים הנדרשים לך.

אחסון תכולת דירה קיפאיט - keepit
אחסון תכולת דירה

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן