עוברים דירה בחורף? הנה מה ששווה לדעת, גם על אחסון תכולה (אם צריך) וגם על מעבר

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

מעבר דירה בחורף? כן!
נכון שרוב האנשים בוחרים לעבור דירה בקיץ – וזה גם הגיוני, בעיקר אם יש בבית ילדים שלומדים בבית ספר – אבל דווקא למעבר דירה בחורף יש לא מעט יתרונות.
הראשון שבהם הוא זמינות חברות ההובלה ולעיתים אפילו המחירים. כן, באופן טבעי, היות שאין הרבה ביקוש – ההיצע גדל ואיתו התחרות על לבכם. עשו סקר קצר ובדקו מחירים. אתם עשויים להיות מופתעים לטובה.
היתרון השני הוא דווקא מזג האוויר. אנחנו בישראל, כזכור, ככה שאין ספק שיותר נעים לארוז ולפרוק בכל מועד אחר שאינו יולי – אוגוסט. לא ככה?
ובכל זאת, אם קבעתם תאריך להובלה – היו קשובים לתחזית מזג האוויר. נכון שהחורף שלנו מגיע בגרסה רכה בדרך כלל, נכון גם שסופות שלגים הן אירוע נדיר יחסית, ועדיין – כבר ראינו איך זה נראה כשהגשם מגזים וההצפות מאיימות על הכבישים. אם צפוי מזג אוויר חריג – עדיף לדחות את המעבר. רק וודאו מראש שגם בחברת ההובלה חושבים כך, ובכל מקרה – אין מצב למשאית פתוחה.
אריזה משובחת היא עניין חשוב תמיד, אבל בחורף הוא חשוב שבעתיים. ארגזים אמנם עשויים קרטון שאינו עמיד למים אבל אין ספק שארגזים איכותיים ישמרו על עצמם טוב יותר גם עם מעט לחות תגיע אליהם. ניילונים שחורים חזקים גם הם מוצר שכנראה יסייע למעבר דירה חורפי. בקיצור: לא לחסוך בחומרי אריזה!
הגעתם עם המובילים לבית החדש? בשעה טובה. אבל אם רטוב בחוץ, אפילו קצת, שווה לשקול לפרוס מראש יריעות פלסטיק גדולות ובוודאי כמה סמרטוטים שיספגו את הבוץ וימנעו החלקה. בכל מקרה קחו בחשבון שאם רטוב בחוץ ניקיון הבית יעסיק אתכם קצת יותר אחרי פריקת הארגזים והרהיטים. לא נורא – בוץ הוא לא לכלוך… בכל מקרה, תכננו מראש את הדרך הקצרה ביותר מהמשאית לתוך הבית. אם צריך, תאמו עם השכנים.
אם מדובר בבית חדש, וגם אם לא למען האמת, רצוי לוודא לפני שנכנסים שהחימום ודוד המים החמים עובדים כמו שצריך. אין דבר יותר מבאס מיום מעבר שנגמר במקלחת קרה.
ועוד באותו עניין – זכרו מראש היכן ארזתם את המגבות ובעיקר את השמיכות!
אחסון תכולת דירה בחורף
הרבה אנשים, מתברר, מגלים את יתרונות האחסון הפרטי דווקא בחורף. אותנו זה לא מפתיע: אנחנו נמצאים יותר בבית, צריכים יותר מקום ומחפשים איך "לייצר" אותו. בהקשר הזה, פתרונות האחסון החוץ ביתיים למיניהם הם אחת הבשורות הטובות.
עבור מי מכם שלא סגור על מה מדובר: יחידות אחסון בגדלים שונים הממוקמות במתחמים המיועדים לכך. אתם שוכרים את הגודל שאתם צריכים למשך הזמן שאתם צריכים. התוצאה: בית מאוורר וחפצים שאינם בשימוש קבוע שמצאו את מקומם.
מה מאחסנים בחורף? התכולה כמובן משתנה בהתאם לצרכי בעליה, אבל יש הרבה מאד אנשים שבוחרים לאחסן בחודשי החורף את הפריטים שהם צריכים רק (או בעיקר) בקיץ: גלשנים, ציוד ספורט ימי, בריכות שחיה, ריהוט גן או מרפסת, גרילים, אופניים וכדומה.
קשה לכם להיפרד? אתם לא לבד. לא תמיד פשוט לנו לוותר על חפצים. ככה זה. ובכל זאת, כשמחליטים לאחסן חשוב לזכור שהתשלום הוא על שטח האחסון. המשמעות היא ששווה לשלם רק על מה שבאמת שווה לשמור.
מתלבטים אם מתישהו תרפדו את הספה של סבתא? יש מצב שאם לא עשיתם את זה עד עכשיו, זה כבר לא יקרה.. נשבעתם שתתקנו את נדנדת הגינה וזה לא קרה ב-3 השנים האחרונות? סביר בהחלט שאתם יכולים בלעדיה.
העיקרון ברור: שומרים את מה שצריכים ואוהבים, תורמים / זורקים את מה שלא.
החורף – כמו הקיץ – לא צריך להטריד אתכם אם בחרתם לאחסן את הדברים שלכם במקום מסודר ומקצועי.
וזה אומר: נקי, מבוקר ומצולם 24/7, מבנה בטון – כלומר חסין לנזילות, דליפות ורוחות, אישור של כבאות והצלה וכמובן ביטוח.
שיהיה לכולנו חורף חמים, בטוח ובריא

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן