עוברים דירה? איך תארזו נכון?

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

מעבר דירה עשוי להיות כאב ראש לא קטן, וגורם למתח ולחץ אצל רבים מאיתנו. אחד הגורמים התורמים להקלה על הלחץ ומבטיחים מעבר קל ורגוע יותר הוא אריזה נכונה, שתבטיח מינימום בלגן בימים שלפני המעבר ומקסימום יעילות וחזרה מהירה לשגרה בימים שלאחריו.

אחד הדברים העיקריים שמוציאים אנשים משלוותם בזמן מעבר דירה הוא התחושה שכל הבית הפוך, שהם לא יודעים איפה נמצא כל דבר כי הכל ארוז ומבולגן ונדמה שיש להם הרבה יותר ציוד מכפי שאי פעם זכרו, ומכפי שהם בכלל צריכים. באמצעות אריזה נכונה ניתן למנוע את כל התחושות הללו ולעבור דירה בצורה מסודרת ונוחה.

טיפים ועיצות לאריזה נכונה

  1. תתחילו לארוז מספיק זמן מראש – אל תשאירו את האריזה לשבוע האחרון בלבד. תמיד תגלו במהלך האריזה שיש לכם הרבה יותר מה לארוז ולאחסן את תכולת הדירה מכפי שחשבתם, ואם תהיו לחוצים בזמן תארזו בצורה לא מסודרת. שבועיים שלושה לפני יבטיחו אריזה שפויה והחלטות נכונות.
  2. ארזו כל חדר בנפרד – חלקו את תהליך האריזה לחדרים, ונסו למצוא ארגזים בצבעים שונים לכל חדר או סימונים ברורים אחרים.
  3. התחילו ממה שלא נמצא כרגע בשימוש – אם אתם עוברים בקיץ, ארזו קודם כל את בגדי החורף, אם אתם אורזים את המטבח, ארזו ראשית את הכלים שמשמשים אתכם לעיתים רחוקות יותר.
  4. כתבו על הארגזים – אל תתעצלו לכתוב ולפרט מה התכולה של כל ארגז, זה יעזור לכם גם בפריקה וגם בזמן שנותר עד המעבר, מה שמוביל אותנו אל הטיפ הבא.
  5. אל תסגרו את הארגזים – אלא אם כן מדובר בארגזים של ציוד מהבוידעם שאין לכם שום שימוש בו, אל תסרו את הארגזים עד הרגע האחרון, על מנת שתוכלו להוציא מהם חפצים שתצטרכו פתאום.

הטיפ האחרון והמועיל מכולם – עבדו עם רשימה התואמת לפירוט שעל הארגזים. כך תוכלו לדעת בכל שלב כמה ארגזים יש לכם ואיפה כל דבר נמצא. יהיה קל הרבה יותר להבין היכן נמצא פריט זה או אחר על פי הרשימה ואז לחפש אותו בארגז המתאים.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן