בהלת הקורונה: מעבר דירה בעת התפרצות מגיפה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

מעבירים דירה בחודשים הקרובים? 8 טיפים שאתם חייבים לקרוא.

וירוס הקורנה (COVID-19) הפסיק את השגרה הרגילה של חיי היומיום בישראל ומחוצה לה, ואף שהתרחקות חברתית היא דרך הפעולה שיש לנקוט עד שלא נאמר אחרת, מעבר דירה אינו תמיד משהו שיכול לחכות. אך כיצד עוברים דירה במהלך מגיפה, וחשוב מכך – האם שירותי הובלות ואחסנת דירות קיימים עדיין?

אם אינכם בטוחים לגבי מעבר במהלך התקופה הקרובה, אתם בוודאי לא לבד. זוהי תקופה חסרת תקדים המחייבת להתעדכן בהמלצות הניתנות על ידי משרד הבריאות. בינתיים, keepit ריכזה מספר טיפים עבורך להבטחת מעבר בצורה חלקה ככל שניתן במהלך המגיפה.

1. האם שירותי הובלות עדיין זמינים? בשלב זה, כן.

עם זאת, כל חברת הובלה יכולה להחליט באופן עצמאי על הפסקת שירותיה. אם כבר קבעתם את המעבר ולא שמעתם דבר מהמוביל, הניחו שחברת ההובלות שלכם עדיין מספקת שירותים אלא אם כן נאמר אחרת, אך התקשרו רק כדי לאשר זאת.

אם אתם אמורים לעבור דירה בתקופה הקרובה וטרם הזמנתם שירותי הובלה, קשה לומר מה יהיה ולא יהיה זמין בחודשים הבאים. לעת עתה, המשכו לעשות מחקר על חברות ושאלו בצורה ברורה וישירה כיצד נערך המוביל לימים בהם תוגבל הפעילות.

אנא ודאו מול המוביל כיצד ניתן להבטיח חווית מעבר בטוחה תוך הפרדה פיזית בינכם לבין המובילים ושמירה מרבית על היגיינה כולל שטיפת ידיים תכופה של המובילים.

2. מה עם שירותי אחסון תכולת דירה?
בדומה לחברות הובלות, חברות האחסון הגדולות ממשיכות לנהל פעילות. עם זאת ניתן לצפות לשעות מוגבלות של נגישות ו / או צמצום כמות הלקוחות המסוגלים לגשת ליחידות שלהם בכל עת.

3. יידע את חברת ההובלה על מצב בני הבית
יידע את חברת ההובלה מיד אם אתה או מישהו מהמשפחה שלך חווים תסמינים של נגיף קורונה. שקיפות חשובה מאוד לשמירה על כולם. בנוסף חשוב ליידע אותם אם אתה חושד במחלה בינך לבין בן משפחה (או שיש לך אבחנה), יידע אותם גם אם אתה מבודד בגלל חשיפה, מכיוון שאז הם צריכים לשקול את המצב ולנקוט בצעדים להפחתת הסיכון להידבקות.

4. ספקו מוצרי היגיינה למובילים שלכם.
כדי לסייע למובילים שלכם לבצע נוהגי היגיינה הכרחיים, הקפידו להשאיר מוצרים בהם הם יכולים להשתמש בזמן שהם מעבירים את החפצים למשאית וממנה. זה כולל מגבות נייר וסבון ליד הכיור, ונוזל לחיטוי ידיים ליד דלת הכניסה. אם אתה חושש שאין לך מספיק חומרי ניקיון, יידע את חברת ההובלות שלך כך שהם יוכלו להביא איתם לשימושם במהלך המעבר.

5. אל תשתמש בחומרי אריזה משומשים.
וירוס הקורונה יכול לחיות על קרטון למשך 24 שעות ויותר, כך שעכשיו זה לא הזמן לבחור אספקה זולה או לאסוף בחינם ממקומות בהם משליכים ארגזים. קופסאות שכבר יש לך בבית הן בסדר, אבל אם אתה זקוק לתוספות כלשהן, תוכל להזמין באינטרנט או לרכוש בחנויות מתמחות כמו keepit או קרטונים בקליק.

6. אתה בקבוצת סיכון? בטל את המעבר!
אם אתה בקבוצה בסיכון גבוה, בטל את המעבר שלך במידת האפשר. אנשים מעל גיל 60 ואנשים הסובלים ממחלות כרוניות צריכים לשקול מחדש את המעבר, אם בכלל. שום מהלך לא שווה לסכן את חייכם, כך שאם יש לכם גמישות מתי (או אם) המעבר שלכם קורה, נסו לדחות אותו עד שתוכלו לעבור בבטחה.

7. ביטולים
אם עליך לבטל את שירותי ההובלות שלך, עשה זאת בהקדם האפשרי. ככל שתקדימו להודיע למובילים שלכם שאתם כבר לא זקוקים לשירותיהם כך יש סיכוי שהמוביל יוכל למצוא עבודה אחרת ולא יפסיד מהביטול שלכם. אם אינך מבטל את המעבר שלך באופן רשמי אך ברצונך לדעת מה יהיה הנוהל במקרה שתצטרך אנא פנה ישירות למוביל.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן