מחסנים לוגיסטיים במרכז

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

חברות ומפעלים גדולים בארץ שמייצרים כמויות גדולות של סחורה או מייבאים אותה מחוץ לארץ זקוקים לפתרונות אחסון קבועים ונגישים. רוב הסחורה המיובאת לארץ מגיעה לנמלים בהובלה דרך ספינות בים, וחלק נכבד מהמפעלים והחברות נמצאים במרכז ולכן הם זקוקים לפתרונות אחסון לוגיסטיים במרכז.

השירותים הניתנים בהשכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז:
חברות ומפעלים אשר מחפשים מחסנים לוגיסטיים במרכז צריכים לבדוק היטב את חברת האחסנה שהם בוחרים לעבוד איתה ולוודא שהיא מספקת להם את השירותים להם הם זקוקים. רוב החברות והמפעלים זקוקים לאותם שירותים ולכן יש לבדוק היטב מול אותה חברה שהיא אכן חברת האחסנה הטובה ביותר עבורם.

השכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז – קודם כל המיקום
ברגע שהחברה או המפעל עצמם נמצאים במרכז אז יש צורך שגם המחסנים יהיו במרכז בכדי לחסוך בשינוע ועל מנת שהסחורה תהיה נגישה. במידה ויש צורך במחסנים לוגיסטיים ללא תפעול, ניתן לאחסן את הסחורה במקום אחר בארץ אבל אם יש צורך בתפעול שוטף רצוי להעדיף מחסנים לוגיסטיים במרכז – הנגישים בכל עת.

השכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז – פריקה וטעינה של הסחורה
רוב הסחורה, כאמור, מגיעה במכולות או במשטחים בהובלה ימית ישירות לנמל היעד. מנגד, יש גם סחורה המיוצרת בארץ. יחד עם זאת בשני המקרים יש צורך בשירותי פריקה וטעינה של הסחורה והעברתה למחסני האחסון הרלוונטיים וגם שם לפרוק ולאחסן אותה כמו שצריך. אין צורך לחלק את העבודה לכמה גופים כאשר חברת האחסנה יכולה להציע את השירותים באופן כולל.

השכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז איש צוות בתוך המחסנים
כמובן שיש צורך בנציגים של החברה במחסנים עצמם בכדי לבצע מעקב צמוד על פעולות הפריקה והטעינה של הסחורה, בעיקר אם יש משלוחים מתוך המחסנים באופן קבוע. אך יש צורך גם בצוות מיומן של חברת האחסנה ובראשו איש צוות אחראי על הסחורה, הוצאת סחורה ממקום האחסון שלה, אריזה ומעקב אחר המשלוחים באופן קבוע. זאת, תוך עמידה בקשר עם החברה ודיווח תדיר של מה שקורה במחסן.

השכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז – איסוף ומשלוח
אותו צוות מיומן צריך להיות בקשר רציף עם החברה במידה ויש צורך במשלוחים קבועים ורבים, להוציא את הסחורה מהמקום, לעדכן שאותה סחורה הוזזה והוצאה, לספק שירותי אריזה ולוודא שהסחורה יוצאת למשלוח כמו שצריך. יש לעדכן באופן קבוע את המלאי במחסן וכן לעדכן את החברה שהמשלוח יצא עם חברת המשלוחים לצורך מעקב ותיאום הגעה.

השכרת מחסנים לוגיסטיים במרכז – הובלה והפצה של סחורה
כפי שכבר ציינו, אין צורך לחלק את כל העבודה לכמה וכמה גופים שונים ותמיד טוב שכל העבודה נעשית באופן מסודר ומפוקח תחת גוף אחד אחראי. בדקו עם חברת האחסנה שבחרתם את שירותיה אם יש להם שירותים של הובלה והפצה של הסחורה וכך תחסכו את חברת השליחויות ותרכזו את כל הפעילות תחת חברה אחת שתספק לכם את כל השירותים הנדרשים.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן