מחסן להשכרה בירושלים

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

השגרה החדשה מובילה יבואנים וסוחרים רבים לחפש פתרונות אחסון עסקי, בדגש על פתרונות אחסון מהירים, מגוונים ויצירתיים או בשתי מילים: מחסנים להשכרה.
זה קורה דווקא עכשיו מכיוון שעסקים רבים בירושלים מגבירים את מכירות האונליין ובהתאם לזה הצורך באחסון סחורה גדל.
למען האמת, בימים אלה – המכתיבים היערכות מחדש בתחומים רבים – גם עסקים שמחסניהם מלאים ולא מעוניינים לשכור שטח יקר נוסף בוחרים לשכור מחסנים פרטיים, שלא לדבר על עסקים שפועלים אונליין כולל סוחרי אמזון, E Bay ועוד.
ולבסוף, יש גם עסקים שמעוניינים להקטין פעילות ורוצים לאחסן ריהוט משרדי.
פתרונות אחסון יש לא מעט. העניין הוא שדווקא עכשיו רצוי לבחון את התאמתם המדויקת לצרכים.

אחסון מקצועי בירושלים – מה זה אומר
משמעו יחידות אחסון מקצועיות מצוידות במערכות גילוי אש, מצלמות אבטחה שמחוברות למוקד 24/7, ניקיון והדברה.
זו הסיבה שעדיף לאחסן רק במבני בטון שנועדו לכך ולא להתפשר על מכולות, מבני פח או כל מבנה פרוביזורי אחר. כמו כן, חובה לוודא שלחברת האחסון יש פוליסת ביטוח תכולה. כך ורק כך ניתן להבטיח שהסחורה מוגנת ושיתקבל פיצוי כספי במקרה של שריפה או פריצה.

השכרת מחסן בירושלים – יש גם מודולרי
בנוסף, אם אין לכם אפשרות להתחייב מראש לתקופת זמן אתם צריכים חברה שתאפשר אחסון גמיש בזמן. בקשו הסכם מודולרי: כזה שמאפשר גם חצאי חודשים ומחייב רק על הזמן שהשתמשתם במחסן.
עוד נתון שחשוב לדעת הוא שמחסנים להשכרה נמדדים בקוב. מכולה שלמה, למשל, צריכה חדר שנפחו 34 קוב לערך. רצוי לוודא, אם כך, כי לחברת האחסון יש מחסנים בגדלים שונים. אם אתם זקוקים רק ל-11 קוב אין סיבה לשלם על 25.

אחסון נגיש בירושלים
בימים אלה, בהם הכל משתנה במהירות רבה כל כך רצוי שהמחסנים יהיו במקום קרוב ונגיש. אז לא, לא 1,000 מטר מהעסק, אבל בהחלט כן מספיק קרוב כדי לא לחצות את המדינה.
ולא פחות חשוב: לוודא שהמחסנים נגישים ונוחים לפריקה והעמסה.
אגב, שווה לשקול מחסנים שלאו דווקא ממוקמים בתוך העיר אלא על צירי תנועה ראשיים. ככה חוסכים פקקים והרבה פעמים גם כסף.

איך מחסן פרטי למלאי עסקי חוסך לעסק? זה הגיוני: חיסכון בתקורות יכול להיות משמעותי לכל עסק, בוודאי לכזה שנדרש לשטח גדול לטובת מלאי.
מחסן מחוץ לעיר בוודאי יעלה פחות מאשר מבנה משרדים בלב ירושלים.
גם החשבונות צפויים לקטון: פחות שטח זה לא רק פחות ארנונה ושכירות אלא גם פחות חשמל. בחו"ל, אגב, מדובר בשיטה ידועה ונפוצה במיוחד – לא רק לעסקים אלא גם לפרטיים.

לסיכום: השכרת מחסנים לעסק היא פעולה הכרחית לטובת ייעול וחיסכון. מוזמנים להתייעץ אתנו בכל התלבטות בנושא.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן