כמה קרטונים צריך למעבר דירה?

כותב האתר איתי עמית

איתי עמית

 

המציאות המצערת היא שאין דרך לעבור דירה בלי קופסאות קרטון המכונות בישראל "קרטונים למעבר דירה". מלבד הרהיטים ומכשירי החשמל שלך, כל השאר יצטרך להיות ארוז בקרטונים למעבר דירה כדי להיות מוגנים כראוי במהלך ההובלה.

התחלתם לחפש קרטונים לאריזת החפצים שלכם כהכנה ליום ההובלה אבל עד מהרה מצאתם את עצמכם מחשבים ומתבלבלים כמה ארגזים אתם צריכים למעבר? איפה בדיוק אתם יכולים למצוא קרטוני אריזה? להעריך כמה קרטונים למעבר דירה תזדקקו היא לא תמיד משימה קלה. עם זאת, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם.

להיתקע לפני המעבר כשלא תוכלו לארוז את הספרים שלכם כי לא נשארו לכם קרטונים או שסתם הוצאתם כסף מיותר על קרטונים שאינכם צריכים זה חבל. במקום זאת, עקבו אחר המדריך הזה לגבי כמה קרטוני אריזה אתם צריכים עבור המעבר שלכם וחסכו לעצמכם את הטרחה הזמן והכסף.

אינפוגרפיקה - כמה קרטונים צריך למעבר דירה?
הדמיה של מספר הקרטונים הנחוץ לשם אריזת חפצים במעבר דירה

כשאתם עוברים דירה, קשה לדעת כמה קופסאות תצטרכו. למרות שאין נוסחת קסם שתגיד לך כמה ארגזים להובלה, הנה כמה דרכים לגלות את מספר קופסאות האריזה למעבר שלך.

אז מה קובע כמה קרטונים אתם צריכים?

כמה זמן אתם גרים בבית שלכם?

אנשים מטבעם נוטים לאסוף דברים במהלך השנים. כשמשפחה גרה בבית במשך הרבה שנים היא אוספת הרבה חפצים ואם אין מעבר דירה באופק אף אחד לא יעבור וימיין את החפצים ויפטר ממה שלא נחוץ.
בעת מעבר דירה יש יותר סיכוי שמישהו יעבור ויחליט מה צריך ומה לא ומאוד מומלץ לעשות זאת.
כמות הקרטונים הנחוצה למעבר דירה יכולה להיקבע על ידי חישוב גודל הבית שלכם  וכן מספר השנים שחייתם בו. ככל שמספר השנים שחייתם באותו הבית גדול יותר כך ברוב המקרים יהיו לכם יותר חפצים.

מה אורח החיים שלך – מינימליסטי, ממוצע או אוגר?

כדי להיות ברורים, אנחנו לא מדברים על מינימליזם של אנשים הישנים על מזרן שמונח על הרצפה ללא ריהוט. אבל לכל אחד יש כמות דברים שהוא אוגר בבית וישנם כאלו שאוהבים להעמיס ולאגור יותר ציוד מאחרים.

כמות הדיירים העוברים
עוד מרכיב של מספר הקרטונים בבית זה מספר נפשות המתגוררות בבית

הבנת ההבדלים בין גדלי הקופסאות

למרות שעשויים להיות הבדלים קלים של כמה סנטימטר, קופסאות מגיעות בדרך כלל בארבעה גדלים עיקריים. אם אתם רוצים לדעת כמה ארגזים תצטרכו להעביר, כדאי שתכירו את הקופסאות הקיימות.

הגדלים הנפוצים ביותר של קרטוני אריזה הם:

קרטונים אריזה קטנים:

קרטונים למעבר דירה קטנים אלו יכולים להכיל בדרך כלל כ-20 מגזינים או 6 בקבוקי יין.
הם בנויים מדופן כפולה (קרטון דו-גלי) ולכן הם חזקים יותר והם מתאימים לפריטים קטנים וכבדים כמו ספרים או חומרי ניקוי, קופסאות שימורים, מאפרות ודברי חרסינה קטנים, תקליטורים (למי שעדין יש) ומכשירים קטנים וכבדים אחרים.
אתה יכול לקנות קרטונים כאלו באתר שלנו בלינק הבא:

https://www.kartonimbeclick.co.il/product/%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%9F-%D7%93%D7%95-%D7%92%D7%9C%D7%99-%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97

קרטונים למעבר דירה בינוניים:

מתאימים לפריטים מעט גדולים יותר – שלוקחים קצת יותר מקום.
סביר להניח שתצטרך את ההקרטונים האלו יותר משאר הדגמים שכן הם מתאימים כמעט לכל חפץ בבית, הקרטון הבינוני בנוי מדופן רגילה ולכן הוא מתאים בעיקר לחפצים שאינם כבדים במיוחד.
הם יכולים להכיל משחקי ילדים, כדורי משחק, קופסאות של מוצרי מזון גדולות, בגדים, נעליים וכל חפץ אחר ובלבד שאינו כבד מאוד.

לרכישת הקרטון הבינוני:

https://www.kartonimbeclick.co.il/product/604040-%D7%97%D7%93-%D7%92%D7%9C%D7%99-0

קרטונים למעבר דירה גדולים:

קרטונים למעבר דירה הן הטובים ביותר להזזת שמיכות , צעצועי ילדים גדולים, כריות וכיו"ב. . נא לא לשים יותר מדי פריטים כבדים בקופסאות אלה, מכיוון שזה עלול לגרום להם להפוך כבדים מדי לנשיאה בטוחה.

הקרוטונים הגדולים מיוצרים מדופן רגילה ולכן אינם מתאימים לנשיאת משקלים כבדים.

לרכישת הקרטון הבינוני:

https://www.kartonimbeclick.co.il/product/604040-%D7%97%D7%93-%D7%92%D7%9C%D7%99-0

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן