כמה עולה להשכיר מחסן לאחסון תכולה דירה?

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

אנשים רבים לא מודעים לכך שהמדינה מלאה בפתרונות אחסון תכולה דירה שיכולים להציל את המצב בשלל מקרים. אחרים דווקא יודעים אבל נרתעים מלעשות בהם שימוש בגלל המחיר. בסופו של דבר, במקרים רבים, הם משלמים הרבה יותר. כמה באמת עולה להשכיר מחסן לאחסון תכולה?

תארו לעצמכם שאתם עורכים שיפוץ רציני בדירה. יש באפשרותכם להעביר את תכולת הדירה, או לפחות את חלקה, באופן זמני, למחסן ייעודי כלשהו. אך עם כל הוצאות השיפוץ אתם מחליטים לוותר על הוצאה נוספת ומסתפקים בלכסות  את הרהיטים. בתום השיפוץ אתם מגלים שהרהיטים האהובים עליכם התלכלכו או נפגמו ואין דרך לתקנם. מחסן היה עולה לכם פחות.

רוצים דוגמא נוספת? חיפשתם דירה, מצאתם אחת נהדרת, מתאימה לכם מכל הבחינות חוץ מתאריך הכניסה – היא מתפנה אחרי שאתם כבר צריכים לצאת מהדירה הנוכחית. ויתרתם עליה כי לא חשבתם בכלל על אופציה של אחסון תכולת הדירה במחסן בפרק הזמן הזה, ובסוף התפשרתם על דירה קטנה יותר, יפה פחות ויקרה – הרבה יותר. על מחסן הייתם משלמים פחות.

מה המחירים של מחסנים להשכרה?

המחיר של מחסן להשכרה נקבע על פי גודל המחסן ועל פי תקופת ההשכרה. ישנם אנשים שזקוקים לאחסון של תכולת דירה שלמה ויש כאלו שזקוקים רק לאחסון של פריטים בודדים, יש אנשים שזקוקים לאחסון של ימים בודדים ואחרים משתמשים במחסן לטווח ארוך.

כשאתם בודקים את הצעות המחיר, בדקו גם מה כולל המחיר מלבד חלל האחסון – מה תנאי האחסון, האם המקום מאובטח מספיק, האם מתבצעת הדברה באופן סדיר וכדומה. מחיר ההשכרה אמור לכלול גם את הובלת הציוד אל המחסן וחזרה ממנו בסוף התקופה.

ככל שטווח ההשכרה של המחסן ארוך יותר מראש, כך ברוב המחסנים המחיר יהיה נמוך יותר, אך גם כאשר מדובר בחודש, שבוע או ימים בודדים, מדובר בהוצאה סבירה לחלוטין שבין כל הוצאות המעבר או השיפוץ לא תורגש כמעט, אבל תעניק לכם גמישות ותפתח עבורכם את כל האפשרויות.

השאירו לנו פרטים וצוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפאיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן