כללי זהירות – אחסון תכולת דירה במחסנים להשכרה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

ישנן סיבות שונות לחפש אחר השכרת מחסנים. לעתים מדובר על תקופת שיפוץ דירה בה יש להפקיד על אחסון תכולת דירה במקום מוגן לתקופה קצרה. לעתים מדובר על יציאה לרילוקיישן עם כוונה לחזור תוך שנה או שנתיים ורצון לשמור את התכולה ואת הציוד החשוב במקום אחראי.

השכרת מחסנים עבור אחסון תכולת דירה צריכה להתבצע רק ממקום אשר מתמחה בתחום אחסנה ושיוכל לשמור על תכולת הדירה שלכם. כאן צוות קיפאיט keepit ריכזו עבורכם את כללי הזהירות אליהם יש לשים לב בעת יצירת ההתקשרות עם המקום שמציע מחסן להשכרה.

כלל זהירות ראשון – מקום בטוח לאחסנה

אין זה משנה אם המטרה שלך היא לאחסון תכולת דירה יקרה, רהיטים משומשים או אם רק מסמכים וספרים. המחסן חייב להיות מיועד באופן ספציפי לצורך זה. לכן, עליו להיות אטום לחלוטין ובנוי בצורה כזו שלא תאפשר ללחות לפגוע בתכולה או חלילה למים ושמש להיכנס אליו ולפגוע בדברים היקרים לך.

בחיפוש אחר המקום הנכון לאחסון תכולת דירה עלייך לשים לב קודם כל כי מדובר במקום בטוח וייעודי לכך. כלומר, לא בבית של מישהו, לא בחצר ללא כל השגחה ולא במבנה אשר לא מיועד לצורך זה. כלל אזהרה ראשון שקל לשים לב אליו הוא הייעוד של המבנה.

כלל זהירות שני – מחסנים להשכרה עם ביטוח

במחסן להשכרה יכול להיות הציוד הכי חשוב שלך ולכן חייבת להיות אבטחה מתאימה במקום. הדרך להבטיח לעצמך כי הדברים שלך נמצאים בידיים טובות היא לוודא כי במקום ישנה מערכת שתשמור עלייך ועל הציוד. לשם כך הגישה למקום צריכה להתבצע דרך שער שהשליטה עליו היא אצל הבעלים, צריכה להיות מערכת אזעקה, מצלמות ואפשר לבדוק אם המקום מחובר למוקד.

השכרת מחסן יכול להיות פעולה פשוטה אם מצאת את המחסן המתאים עבורך. האבטחה היא צורך בסיסי וכל שעלייך לעשות הוא לשאול את בעלי המקום כיצד הם שומרים על הציוד שלך.

כלל זהירות שלישי – מחסנים להשכרה בגודל המתאים ועם גישה נוחה

ישנם עוד מספר כללים אשר כדאי להקפיד עליהם בחיפוש אחר שירותי השכרת מחסן. כדאי מאד שהמחסן יתאים בגודלו לכמות וגודל הציוד שלך. אין כל סיבה להתפשר ולשים חפצים זה על זה באופן לא מסודר. חוסר סדר עלול לפגוע בחפצים השונים ולהעמיס עליהם ללא כל צורך.

השכרת מחסן אשר נמצא באזור שיהיה לך נוח לגשת אליו. בין אם בכוונתך להשתמש במחסן לטווח הארוך ובין אם לטווח הקצר, ההגעה אליו צריכה להיות סבירה מבחינת המרחק. 

Keepit – קיפיט – פתרונות אחסנה במרכז

קיפאיט keepit מציעה מחסנים להשכרה מאובטחים, מצולמים לאורך כל היממה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון ותחזוקה. נשמח לעמוד לרשותך ולסייע לך למצוא את המחסן בגודל המתאים בדיוק לצרכים שלך. כל זאת באזור המרכז, בנוחות מרבית. לפרטים נוספים, כל שעלייך לעשות הוא למלא את פרטייך כאן באתר.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן