טיפים לאריזה במעבר דירה למתקן אחסנה

  1. הזמינו את הקרטונים למעבר דירה ואת שאר חומרי האריזה מבעוד מועד, אין סיבה להיכנס ללחץ ועבודת האריזה יכולה להתבצע בכמה ימים ולא בבת אחת ובחפזון.
  2. את הקרטונים שאולי נצטרך, נסמן ונניח קרוב לדלת המחסן, מניסיון שלנו רוב הלקוחות

מעריכים שזמן האחסנה יהיה קצר יותר אבל בפועל יש עיכובים ולכן בגדיי מעבר ומסמכים חשובים ומוצרים שאולי נזדקק להם בדירה החדשה יש להניח בקדמת המחסן לעומת חפצים שפחות סביר שתזדקקו להם.

  1. רשמו על כל קופסה את תכולתה, רשמו על יותר מצד אחד של הקופסה כדי שתוכלו לזהות מיד את התכולה, בקופסאות שיש בהן חפצים שבירים יש לציין במקום בולט על הקרטון את המילה "שביר". יש לנו מדבקות מיוחדות המיועדות לכך ותוכלו לרוכשם יחד עם הקרטונים ושאר חומרי האריזה שתרכשו.
  2. ברהיטים שאנו מפרקים את רכיבי הפרזול השייכים לרהיט רצוי להדביק בסרט הדבקה לרהיט עצמו.
  3. במעבר לאחסנה מנצלים את שטח האחסון בצורה הטובה ביותר על מנת לחסוך בעלויות האחסנה לשם כך מניחים את הרהיטים והקרטונים אחד על השני, לכן רצוי לארוז טוב את הרהיטים בקרטון גלי או בניילון בועות כדי להגן מפגיעות ברהיטים.
  4. אנו בקיפאיט מספקים את כל המוצרים כגון ניילון בועות, קרטון גלי, פוליאתילן מוקצף ויש ברשותנו את כל מוצרי האריזה אותם ניתן לרכוש אצלנו במקום או בחנות האינטרנטית שלנו.
  5. ספרים וחפצים כבדים רצוי לארוז בקרטונים קטנים כדי שנוכל לנצל את הסידור בחדר ויהיה אפשר להרים את הקרטון לגובה.
  6. ארזו פריטים שבירים באמצעות ניילון בועות (פץ פץ)
  7. בגדיי תלייה אפשר לארוז במזוודות או שיש אפשרות לקבל אצלנו קרטוני תלייה החיסרון של בגדיי התליה הוא שהם תופסים נפח.
  8. את המקרר יש לנתק יום לפני המעבר למחסן, לנקות וליבש את המקרר יחסוך הרבה עבודת ניקיון של פטריות עובש וטחב כשתרצו להשמיש את המקרר בשנית לאחר תקופת האחסנה.
  9. במכונת הכביסה יש לפתוח את הפילטר ולנקז את כל המים החוצה.
  10. את הראשים של הכירים יש לארוז בנפרד בנייר אריזה או בניילון בועות ולהדביקם לכירת הגז.
  11. רהיטים מעור או דמוי עור רצוי לא לארוז בניילון ניצמד ישירות אלה לעטוף בסדין או בקרטון גלי ורק לאחר מכן לעטוף בניילון ניצמד.
  12. מניסיון שלנו אנו ממליצים לא לנעול את המחסן במנעולים גדולים רבים מהלקוחות מאבדים את המפתח ואז ישנה בעיה לפרוץ את המנעול אנו ממליצים על מנעול 50 מ"מ. המנעול שומר על הפרטיות ואינו מיועד להגנה מפורצים שכן המקום מאובטח במצלמות אזעקות ומוקד שמירה.
  13. הכינו רשימה של מידות מוצרי החשמל שאתם מכניסים למחסן לפעמים יש צורך בכך כאשר בונים את המטבח בדירה החדשה והנגר רוצה לדעת את מידות המוצרים

מקווים שהטיפים עזרו לכם בכל שאלה נשמח ללוות אתכם לאורך כל תהליך האחסנה, לכל שאלה נוספת חייגו 5231*

אריזה נעימה

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן