חברת הובלות במרכז

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

לכל תחום שירות באשר הוא, ישנם סטנדרטים מינימליים שעליהם להתקיים. כלומר גם אם לכל חברה המספקת את השירות יש את הבידול שלה ואת היתרונות שלה, התנאים הבסיסיים צריכים להיות ברורים ופחות או יותר זהים. כך זה בכל תחום שירות, וכך זה גם בתחום ההובלות.
בין אם מדובר בחברת הובלות במרכז או בחברת הובלות בכל אזור אחר בארץ, ישנם תנאים בסיסיים פחות או יותר שיש לצפות להם. כך שאם אתם זקוקים לשירותים של חברת הובלות במרכז תדעו מה אתם צריכים לדרוש ומה מגיע לכם:

רישיון חברת ההובלות
חשוב שלחברת ההובלות יהיה רישיון עסק ורישיון הובלה בתוקף. אל תתביישו לבקש לראות! במיוחד אם יש צורך בהובלות מיוחדות ושונות כמו הובלות בעזרת שימוש במנוף הדורשות רישיון מסוים.

תחום התמחות
נכון שיש חברות הובלה שמציעות את כל שירותי ההובלה – הובלות קטנות, הובלות גדולות, הובלות של משרדים והובלות של דירות – אבל יש חברות הובלה המתמחות בתחום מסוים ואם זה מה שאתם מחפשים יש יתרון לשכור את שירותיה של חברה שיש לה ותק וניסיון בתחום.

מחיר הובלה הוגן
לכל חברת הובלה יש את המחירון שלה. יש חברות הובלה זולות יותר ויש חברות הובלה יקרות יותר – ואולם חשוב לא להתפתות למבצעים של זיל הזול כי יכול להיות שזה יעלה לכם ביוקר לאחר מכן. מצד שני, אם החברה שירותית ומקצועית ואתם יכולים לסמוך עליה – אין שום סיבה לשלם הרבה יותר. חשוב שתדעו מהם טווחי המחירים המקובלים לשירותים השונים וכך תוכלו לוודא שהמחיר שקיבלתם הוגן. כמו כן, רצוי מאד לא להסתפק בהצעת מחיר בטלפון אלא רק אחרי שהמוביל ראה את התכולה. אחרת אתם עלולים לקבל תוספת מחיר ביום ההובלה שכשלא תהיה לכם ברירה.

ביטוח
רוב חברות ההובלה במרכז אם לא בכולן מציעות ללקוחות שלהן ביטוח של התכולה מהאיסוף ועד הפריקה. כדאי שתבדקו את האופציה הזו.

רכב מותאם
וודאו שמדובר במשאית סגורה ובגודל שצריך, שיש רישיון בתוקף, שהמשאית תקינה והנהג שלה בעל רישיון לנהוג בה.

צוות אמין ומקצועי
צוות אמין ומקצועי שיודע את העבודה יעבוד מהר יותר ויעיל יותר ביחד. הם יודעים כיצד לארוז את מה שצריך אריזה מיוחדת ; איך לפרק רהיטים וציוד הדורש פירוק והרכבה לאחר מכן ; ואיך לסדר את המשאית בצורה היעילה הנוחה והטובה ביותר. צוות מיומן של חברת הובלות מקצועית ידע איך להעביר את הציוד בצורה המהירה ביותר ממקום האיסוף ליעד תוך הכרת העבודה והדרך.

שירותים נוספים
רוב חברות ההובלה במרכז – אם לא כולן – מציעות שירותים נוספים בתוספת תשלום. שירותים כמו אריזה, פריקה וסידור, הובלה למחסני אחסון ועבודה עם חברות ניקיון.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן