המדריך המלא – איך בוחרים חברה לאחסון תכולת דירה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

תכולת דירתך זקוקה לאחסון בטוח? תחושת הביטחון כי הציוד שלך נמצא בידיים טובות חשובה מאוד לשקט הנפשי – ובדיוק לשם כך קימות חברות אחסון מקצועיות. אולם כיצד לבחור את חברת האחסון הטובה ביותר? וכיצד להבדיל בין חברה מקצועית אמינה לבין נותני שירות חובבניים?

בחנו את חברת אחסון תכולת הדירה שלכם

חברת אחסון תכולת דירה מקצועית מקפידה על כמה פרמטרים עקריים הקפדה יתרה ובלתי מתפשרת. אחסון תכולת דירה מתבצע בראש ובראשונה בחלל נקי ומסודר, מאוורר וללא אבק. בבואך לבצע את עסקת האחסון עלך לבדוק את גודל השטח לניצול מקסימלי על פי כמות הציוד אשר ברשותך וזאת על מנת להמנע מתשלום מיותר על שטחים לא מנוצלים. חברה מקצועית תציע לך כמה מחסנים ובגדלים שונים, לבחירה על פי הצורך. 

חפשו המלצות באינטרנט של לקוחות מרוצים

לפני הכל, מומלץ להקשיב ללקוחות מרוצים שכבר שכרו את חברת אחסון תכולת הדירה או השתמשו במחסנים להשכרה שלה, אם ישנם כאלה, זאת העדות הטובה ביותר לאיכות השירות אשר חברה מעניקה. חברת אחסון בעלת מוניטין מעניקה את שירותיה בפריסה ארצית ולקוחותיה יודעים לספר על אמינות ומקצועיות השירות.

בדקו שירותים נלווים בזול

כחברת אחסון תכולת דירה שקשובה לצרכי הלקוחות, מעניקה קיפיט שירותים נלווים כמו הובלה ואריזה והתאמה מראש של מחסנים להשכרה על פי צורכי הלקוחות. מלבד זאת, קיפיט מספקת קרטונים וחומרי אריזה, ומעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, מוסדות, בתי עסק גדולים וקטנים. חשוב מאוד לבדוק את רישוי העסק של החברה בטרם ביצוע העיסקה כמו גם לבדוק את נושא בטיחות האש וביטוח התכולה. אם נסעת לחו"ל לתקופה ממושכת, יהיה זה מאוד לא סמפטי לגלות כי שריפה במחסני האחסון השמידה את תכולת ביתך ואין מי שיכסה את הנזק. 

אחסון נכון של תכולת דירה

אין להקל ראש בנושא מקצועיות החברה והמוניטין שלה. אחרי ככלות הכול מדובר בציוד שלך ותכולה שלך שהיא יקרה לך ולכן זכותך המלאה לקבל אותו בדיוק כפי שמסרת אותו לאחסון. 

יש לבדוק היטב גם את הפרטים הבאים:

  • איכות המחסנים להשכרה
  • מערך האבטחה וביטוח אחסון תכולת דירה
  • תקינות המצלמות של אבטחת התכולה
  • הניקיון והסדר של המחסנים לאחסנה
  • סידורי הביטוח של התכולה
  • אפשרויות הגישה למחסנים
  • ובעיקר – את מוניטין החברת אחסון תכולה

בחרו בחברת אחסון תכולת דירה מקצועית

שירות מקצועי לאחסון תכולת דירה מהווה דרך יעילה מאוד לשמירה וביקורת על הציוד שלך בכל ימות השבוע ועל פני כל היממה. כמו כן מתאפשרת לך גישה חופשית למחסן בכל זמן ועל פי הצורך. יחד עם זאת, אחסון תכולת דירה, תכולת משרד, חברה או כל בית עסק הוא לא עניין של מה בכך – אלא נושא למקצוענים בלבד. 

בהתאם לכך, בעת חיפוש אחרי חברת אחסון תכולת דירה או בית העסק שלך, יש להקפיד הקפדה יתרה על בדיקה יסודית של הפרמטרים המוזכרים לעיל. מאוד לא מומלץ להתפשר על נושא זה ובטח שלא לבצע עסקה עם חברה מפוקפקת אשר קשה לעמוד על טיבה. השירות, גם אם הוא זול עכשיו, עלול בסופו של דבר לעלות לך ביוקר רב ולגרום למפח נפש עצום.

צוות קיפאיט ממליץ להפקיד על כלל הפרמטרים וכללי הזהירות הנדרשים ניתן לוודא באופן מלא כי השירות הוא אכן אמין ובטוח – ואפשר לישון בשקט כאשר הציוד שלך מאוחסן במחסנים להשכרה באופן המקצועי ביותר שאפשר.


תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן