החומרים מהם עשויה אריזה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

טוב, בואו נודה: החלק הקשה ביותר במעבר דירה כמו גם באחסון תכולת דירה הוא לארוז את הכל. אפילו בפריקה, במהלכה מסדרים מחדש, יש משהו נחמד (בתנאי שארזתם נחמד ומסודר) אבל על הפעילות המכונה *אריזה* אין ויכוח כנראה: מדובר בעבודה לא קלה שלעיתים נדמית כבלתי נגמרת.

העניין הוא, שלא רק לכל מה שנלווה לאריזה יש תפקיד (מיון, אריזה חכמה ונכונה), אלא גם (שלא לומר בעיקר) לחומרי האריזה בהם תשמשו.

חשבתם שכל מסקינגטייפ עושה את אותה עבודה? טעיתם.

חשבתם שארגז הוא ארגז הוא ארגז? שוב טעיתם.

אז כן, זו עומדת להיות כתבה על חומרי אריזה וכן, היא צפויה לחדש לכם. תיהנו

הקינג של המסקינגטייפ
שפע של גלילי סרט דביק צפויים לעבוד אצלכם שעות נוספות בקרוב.

חשוב לדעת: מסקינגטייפ איכותי יהיה חזק משני היבטים עיקריים: גם באופן ההדבקה שלו (כלומר דבק חזק) וגם בפני עצמו.

אל תתפתו לסגור קרטוני אריזה עם מסקינגטייפ דק מדי (כזה שצריך זכוכית מגדלת כדי לחפש לו את ההתחלה) – כי הדבק לא יהיה חזק מספיק או שהסרט ייקרע. במעבר דירה או באחסון חפצים אתם צריכים סקט דבק חזק ואיכותי.

אקדח / דיספנסר לסרט הדבקה
במיוחד אם יש לכם קרטונים רבים לארוז – אל תוותרו על מתקן לחיתוך המסקינגטייפ. השיפור באיכות החיים ובמהירות העבודה יהיה כל כך גדול שלא תצטערו לרגע.

קודם כל כדי לבנות את הקרטונים שמגיעים בדרך כלל בפריסה לצורת תיבה, ואחר כך כדי לסגור אותם כמו שצריך.

האקדח מאפשר להדביק את הסרט באופן מתוח ויעיל, חותך אותו היכן שצריך וכמובן משאיר את הקצה גלוי לנוחות השימוש הבא.

קרטונים
קרטונים – לא בטוח שידעתם – הם עולם ומלואו. חד גלי, דו גלי, משומשים חדשים, גדולים, קטנים.. עולם ומלואו כאמור.

חשוב לזכור: לא כל הקרטונים נולדו שווים. כך שגם אם זה נראה כמו קרטון ומרגיש כמו קרטון – עליכם לוודא כי מדובר באיכות מצד אחד ובהתאמה לצרכים מצד שני.

קופסאות קרטון נוצרו כדי להכיל משקל מסוים. אם לא תהיה התאמה בין המשקל המתוכנן לזה שייכנס בפועל לקופסה – סכנת ההתפרקות גדולה. אין דבר מרגיז יותר מקרטון מתפרק בעת מעבר דירה.

נייר אריזה
פעם, היו אלה עיתונים. היום, למרבה השמחה, את העבודה "השחורה" הזו עושים ניירות אריזה שאכן לא משאירים סימני דיו שחורים על הפריטים שהם עוטפים (וגם על הידיים!), אבל בהחלט שומרים ומגנים על תכולה שבירה בהצלחה מרובה.

וקבלו עוד טיפ נחמד: אם הקרטון לא מלא עד הסוף – שווה לדחוס אליו ניירות אריזה שיגנו מפני תזוזה לא רצויה בפנים.

ניילון בועות
תשאלו את עצמכם – ובמידה מסוימת של צדק – מדוע צריך גם ניילון בועות אם יש נייר אריזה? ובכן הסיבה נעוצה בתכונתו העיקרית של הפצפץ (ניילון בועות): הוא יודע להגן באופן כמעט מושלם גם על הפריטים העדינים ביותר שלכם.

פסלון פורצלן, אגרטל זכוכית או בקבוקי יין – את כל אלה ועוד רבים נוספים כדאי לעטוף עם ניילון בועות ויש המקפידים ואומרים שכדאי גם להוסיף מסקינג טייפ מסביב. הסיכוי לשברים גובל באפסי. מבטיחים לכם.

ניילון נצמד
הידעתם? ניילון נצמד חזק מספיק כדי להחליף פעמים רבות חבלי קשירה והידוק למיניהם. גליל לף-לף (הידוע גם בכינויו מיני שרינק) מאפשר לקשור, להדבק, ללפף ולהדק.

למשל: קרטונים / ניילון בועות שעוטפים תמונות שבירות ; פינות של רהיטים שלא רוצים שיינזקו ; להצמיד ברגים לרהיט שפירקתם ועוד.

המלצה שלנו: רכשו גם ידית לף-לף לייעול ונוחות העבודה עם הפריט הגאוני הזה.

פריטים נוספים שחשוב (ורצוי) להוסיף לערכת האריזה שלכם:

לורד שחור ואיכותי!
תוויות / מדבקות לסימון ארגזים
סכין יפנית
מספריים
והעיקר? שיעבור בקלות 🙂

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן