איך לארוז דירה – כל התשובות לשאלות שלכם

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

איך לארוז דירה היא שאלה חשובה, היות שהבלגן גדול ממילא ועל כן רצוי לעשות זאת הכי נכון שאפשר. לא לגמרי סגורים על איך? אנחנו כאן בשבילכם. איגדנו לכם כמה עצות וכללים לאריזה קלה, מהירה ויעילה.

איך לארוז דירה – הכללים החשובים

אריזת דירה לפי חדרים

מיינו את החפצים שלכם לפי חדרים כדי שתוכלו לפרוק את החפצים שלכם במהירות ויעילות.

אריזת דירה לפי סידור נכון בקופסאות

תחשבו שוב ושוב על איך תארזו את החפצים בארגזי המעבר. אם מדובר בחפצים קטנים כמו עטים או חפצים שבירים למיניהם, רצוי לארוז בעזרת ציוד נלווה כדי שלא יתפזרו לכל עבר. חשוב להצטייד בקופסאות בגדלים שונים, גומיות, נייר עטיפה ועוד עזרים לבחירתכם.

איך לבחור ארגזים למעבר דירה

לבחור ארגז טוב ואיכותי למעבר דירה הוא פרט חשוב ביותר. אף אחד לא רוצה שחפציו יפלו והארגז יתפרק בעת המעבר. לאחר בחירת הארגז הנכון והטוב ביותר יש לוודא כי הוא עטוף מספר פעמים ובחוזקה כדי למנוע מצבים לא נעימים בעת המעבר.

איך לארוז דירה בצורה חכמה

אל תעשו לכם כאב ראש בפריקה, קנו מדבקות ובעזרת טוש רשמו בכתב קריא וברור בכל מקום נראה לעין את תכולת הארגז. רשמו על הארגזים את תכולתם בקטגוריות ברורות ומובנות לכם ושמרו על סדר מרבי.

אריזת דירה לפי צבעים

צעצועים לילדים למשל או כל קומץ פריטים אחר אשר אינו אחיד אפשרי למיין לפי צבעים. עשו זאת על מנת לשמור על סדר, למצוא דברים בקלות ואז גם ליהנות מקצת נעים בעיניים..

אריזת דירה לפי מיון א' – ב'

חפצים או אוספים שונים כמו דיסקים, תקליטים או ספרים שקלו למיין באריזה (וגם בבית, למען האמת) לפי סדר אלף בית. פעולה פשוטה זו תעזור לכם למצוא כל פריט במהירות ובקלות.

אחרי שכבר קראתם את המאמר והפכתם לאלופים באריזה, אתם יכולים לעבור דירה בראש שקט ורגוע. מקווים שתעקבו אחרי הצעדים הפשוטים האלו כדי להפוך פעולה פשוטה כמו לארוז דירה לחוויה טובה ובכך את החיים לטיפה יותר קלים.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן