אחסון תכולת דירה בצורה יעילה ובטוחה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

אם החלטת לשפץ את דירתך או לעבור באופן זמני למקום מגורים אחר ואפילו לצאת לטיול ארוך, אחד הדברים שעשויים לעניין אותך הוא אחסון תכולת דירה. אחסון טוב הוא תוצאה של תכנון ובחירה נכונה של המחסן. בכתבה זו ריכזנו עבורך טיפים ועצות שיעזרו לך ליהנות מתהליך יעיל ונוח.

בחירת מחסנים להשכרה

אחסון תכולת דירה תתבצע במחסנים להשכרה אשר מיועדים בדיוק לצורך זה. כלומר, מבנים מבודדים היטב אשר לא יכולים להיכנס אליו מים או שלא יושפע מלחות. התכולה שלך יכולה להישאר במחסן שבועות בודדים והיא יכולה להישאר גם מספר שנים במחסן. כך או אחרת הייעוד של המבנה צריך להיות אחסון וכל פתרון מאולתר עלול להסתיים במפח נפש.

אחסון תכולה – אחסנה בגודל המתאים

חשוב מאד לבחור במחסן להשכרה במרכז למשל אשר מתאים בגודלו לצורך ולתכולת הדירה. אין כל סיבה להתפשר ולנסות להכניס בכוח את הרהיטים ובוודאי לא את החפצים היקרים שלך. ישנם מחסנים בגדלים קטנים ומחסנים גדולים וההתאמה בין הגודל לבין כמות התכולה וצורתה היא משמעותית לשמירה על כל חפץ ופריט.

אחסון תכולה – ארגון וסדר בצורה נוחה

ככל שארגון של אחסון תכולת דירה תהיה מסודרת בצורה נוחה כך יהיה לך קל יותר לאחסן אותה. את החפצים הקטנים, הספרים, הבגדים ודומיהם כדאי להכניס לתוך ארגזים וככל שאפשר כדאי להעדיף שאלו לא יהיו כבדים מדי ושיהיו בגודל דומה. קל יותר לארגן את המחסן כשמכניסים אליו קופסאות. 

שמירה מוקפדת על הרהיטים בעת אחסון

אחסון תכולה של דירת מגורים יכול לכלול את כל מה שיש בדירה שלך – ועם זאת כדאי לשמור על כל פריט ורהיט. מומלץ לפרק רהיטים שניתן לפרק ולשמור על כולם בעזרת ניילון נצמד ייעודי וכמו כן פצפצים וקרטונים בפינות. חשוב מאד שכל רהיט יקבל את תשומת הלב המתאימה לפני שהוא נכנס לאחסון וזאת כדי שיצא בסוף התקופה כשניתן להשתמש בו.

סידור נכון של תכולת דירה במחסן להשכרה

אחסון תכולת דירה יתבצע לגובה וזאת כדי לנצל את מלוא המקום של המחסן. לכן, עלייך להקפיד לשים את החפצים הכבדים והיציבים בתחתית ולשמור את החלק העליון לחפצים השבירים (אך כדאי לסמן שיש בארגז חפצים שבירים). רהיטים גדולים כמו ספות מומלץ לשים במאונך ולא במאוזן. ברווחים שיישארו על לתקרה כדאי לשים קרטונים או פצפצים כדי למנוע תזוזה. כמו כן, אם יש לך תכנון להוציא חפצים מהמחסן כדאי להקפיד שפריטים שימושיים יהיו קרובים יותר לדלת הכניסה.

קיפאיט – אחסון תכולת דירה במקום בטוח

צוות קיפאיט keepit מתמחים במתן פתרונות אחסון תכולת דירה. אנו מעניקים שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים ומקפידים לתת מענה מקצועי ומחסנים ייעודיים. המקום פועל תחת רישיון עסק, יש בו מערכת כיסוי אש, מערכות אבטחה מתקדמות וצוות שבא לתת לך מענה לאורך כל הדרך, מתכנון האחסון, לאורך האריזה, ההובלה והאחסון. לפרטים נוספים כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך כאן באתר.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן