איך בוחרים יחידת אחסון ?

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

בחירה של יחידת אחסון דירה היא לא החלטה שיש לקחת בקלות ראש. בסופו של דבר מדובר במקום בו יאוחסן הרכוש שלכם, ובחלק מהמקרים לזמן לא קצר, זמן בו עלולים לקרות לא מעט נזקים, אם הרכוש לא נשמר כהלכה.

בבחירה של יחידת אחסון, הדבר האחרון שצריך לעניין אתכם הוא המיקום שלה, כיוון שרוב המחסנים מספקים שירותי הובלה של הציוד המאוחסן. נקודות חשובות אחרות, לעומת זאת, ראוי שייבחנו ויתבררו מראש, אם אתם רוצים לקבל את הריהוט שלכם בריא ושלם בחזרה.

מה חשוב לבדוק לפני בחירת יחידת אחסון ?

ישנן כמה שאלות שחשוב שתשאלו לפני שאתם בוחרים את היחידה בה תאחסנו את הדירה היקר לכם:

  • האם היחידה חשופה ללחות ורטיבות – אטימות היחידה מפני גשם ורטיבות היא אחד הדברים החשובים ביותר. שבועות או חודשים של אחסון בחדר סגור בו יש לחות ורטיבות יפגעו גם ברכוש וברהיטים העמידים ביותר ויהרסו אפילו את המכשירים החדשים ביותר. יש לוודא שיחד עם האטימות, היחידה גם מאווררת, ושהציוד שבתוכה מוגן ככל האפשר גם מהצטברות רצינית של אבק.
  • האם יחידות האחסון עוברות הדברה – יחידות המשמשות לאחסון צריכות לעבור הדברה אחת למספר חודשים על מנת להבטיח הרחקה של מזיקים מהמקום. אחרת, אתם עלולים לקבל חזרה את הציוד שלכם אחרי שמזיקים מסוגים שונים 'חגגו עליו' כהוגן.
  • האם יחידת האחסון מאובטחת – זה אולי עלול להשימע לכם מוגזם בשמיעה ראשונה, אבל לא חסרים פושעים שרק מחכים להזדמנות לפשוט על מחסנים מעין אלו ולזכות בשלל יקר. יחידת אחסון שמכבדת את עצמה צריכה להיות מאובטחת 24 שעות ביממה, כולל צוות שמירה ומצלמות אבטחה.

שאלה אחרונה וחשובה שכדאי לשאול היא האם הציוד המאוחסן מבוטח. החברה אמנם מתחייבת לשלום הציוד שלכם, אך יש להיות מוכנים לכל מצב ולהבטיח שאתם מכוסים גם במקרה בו התסריט הגרוע ביותר התממש.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן