אחסנה בירושלים – שאלות נפוצות ותשובות חשובות

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

מה זה אחסון תכולת דירה?
בחו"ל מדובר כבר מזמן בעניין נפוץ למדי, אבל גם בישראל – במיוחד לאחרונה – זה הולך ותופס תאוצה: אנשים – מכל מיני סיבות – בוחרים ללכת על אחסון תכולת דירה, כולה או חלק ממנה.
זה נוח במיוחד לאנשים שמכרו דירה והחדשה עוד לא מוכנה, למשפצים, למי שיוצאים לרילוקיישן או עוברים לדיור מוגן.

כמה עולה יחידת אחסון?
התעריף החודשי תלוי בגודל יחידת האחסון, במיקום, בעונה ובזמינות. מסיבה זו, אין תשובה גורפת לשאלה.
ככלל, ככל שהיחידה קטנה יותר כך תשלמו פחות.
עוד דרך להפחית עלויות היא לבחור מחסנים להשכרה מחוץ לעיר. באופן טבעי עלויות ההשכרה נמוכות יותר (וגם יש פחות פקקים בדרך כלל..)

איזה גודל יחידת אחסון צריך?
יחידות אחסון אכן מגיעות בגדלים שונים המתאימים לצרכים שונים והיתרון הוא כמובן תשלום רק על מה שצריך.
יחידה בסיסית של 10 קוב המכונה גם 'מחסן לכל מטרה' אפשר בקלילות לאחסן את הרשימה הבאה: ספת 2 מושבים, מיטת תינוק, שידת החתלה, כוורת, 6 ארגזים גדולים, מקפיא, כיסא משרדי, קומודה, ארון 3 דלתות וטלוויזיה
בתוך יחידת אחסון של 20 קוב אפשר להכניס את כל הנ"ל וכן מיטת יחיד, מיטה זוגית,
מקרר (2 דלתות), ויטרינה גדולה ופסנתר. עדיין מתלבטים? התייעצו עם המומחים.

ביטוח תכולת דירה באחסון – צריך?
כן בוודאי, אבל עם הסתייגות: מתקני אחסון מקצועיים כוללים מצלמות אבטחה שמחוברות למוקד 24/7, מערכות אזעקה ונעילה מתקדמות וכמובן ביטוח תכולה. ביטוח שמגן לא רק מפני פריצה אלא גם מפני נזקי מזג אוויר למיניהם או שריפה. לשם כך על חברת האחסון לקבל אישור כבאות והצלה על הפעלת המתקן.

אפשר להוציא חפצים מהאחסון?
את המפתחות למחסן הפרטי שלכם רק אתם מקבלים. ישנן חברות המאפשרות הגעה למחסנים 24/7 ואחרות במהלך שעות פתיחה קבועות מראש. בחרו את מה שמתאים לכם. יחד עם זאת כדאי שהגישה למחסן תהיה נוחה – גם גיאוגרפית כמובן אבל גם עם נגישות גבוהה לטובת העמסה ופריקה.

אפשר לשכור יחידת אחסון לשבוע בירושלים?
אצל רוב החברות השכירות היא מינימום לחודש. אצל חלקן ניתן לשכור גם חלקי חודש לאחר החודש הראשון.

איפה משיגים קרטונים בירושלים?
קרטונים למעבר דירה או לאריזה מומלץ לרכוש. גם כדי לעבוד עם ארגזים איכותיים שלא יתפרקו וגם כדי לא לטעות בגודל הארגז. יש לזה חשיבות כמובן.
היום, ניתן לקנות ערכות מעבר דירה בכל מיני גדלים ובכך לוודא אריזה בטוחה ונוחה גם לאחסון וגם למעבר דירה.

אחסון במכולה – כדאי?
בהחלט לא, משום שמכולה אינה מבודדת והריהוט, החפצים או הסחורה אם מדובר על אחסון עסקי עלולים להינזק. טמפרטורה גבוהה מדי – כזו שיכולה בקלות להגיע בקיץ גם בירושלים – גורמת לדהיית צבע, כיפוף והתפוררות. אחסון תכולה / סחורה עושים במבנה בטון המיועד לכך.

מה זה אחסון עסקי?
כשמו כן הוא – אחסון המיועד לעסקים. זה יכול להיות עסק שרוצה לחסוך עלויות ולהעביר חלק מהתכולה או הסחורה למחסן פרטי חיצוני ; מלאי גדול במיוחד שדורש אחסון לתקופה מסוימת ; או עסק שמצטמצם וצריך לאחסן ריהוט משרדי.
לרוב, המחירים שתשלמו על מחסן עסקי מחוץ לעיר – גם אם על צירי תנועה מרכזיים – יהיו נמוכים משמעותית.

חברת אחסון מומלצת בירושלים?
נכון. הדרך הבטוחה ביותר להגיע לשירות הוגן, מחירים נוחים ומקצוענות היא לקבל המלצות או לפחות לוודא שהחברה שמצאתם אכן מומלצת.
בנוסף, חשוב לבוא ולהתרשם. אין בטוח ממראה עיניים. ודאו שהמקום נקי, ממוגן ומחזיק בכל רישיונות העסק התקפים וכן באישור כבאות והצלה וכן של חברת הביטוח.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן