אחסון תכולת דירה לסטודנטים

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

חוזרים לגור עם ההורים? מה לעשות עם הריהוט ?

לא קל להיות סטודנט. השעות הארוכות בחדרי ההרצאות, המבחנים, המטלות, ויותר מכל – המצב הכלכלי. רוב הסטודנטים לא מצליחים להרוויח משכורות מספקות בזמן הפנוי שהלימודים מותירים להם, ומוצאים עצמם חוזרים לגור עם ההורים. בדיוק עבורם קיימים מחסנים המציעים פתרונות אחסון לסטודנטים.

כל השנה גרתם בדירה שכורה ליד האוניברסיטה, למדתם ועבדתם ובאמת נתתם את הנשמה, אבל יוקר המחיה הכריע גם אתכם ובצער גדול החלטתם לחזור לגור אצל ההורים. מה תעשו כעת עם כל הרהיטים והציוד שרק לא מזמן רכשתם עבור הדירה? אז איפה תאחסנו את תכולת הדירה ?

תמיד אפשר למכור את הציוד ולרכוש חדש ברגע שתוכלו לחזור לדירה משלכם, אבל למי יש כוח וזמן באמצע תקופת מבחנים להתחיל להתמודד עם כל ענייני המכירה? מעבר לכך, החזרה אל ההורים היא גם ככה צעד שהיה לכם קשה לעשות, התחושה שהריהוט והציוד שלכם עדיין ברשותכם, רק ממתין לרגע בו תוכלו לצאת שוב לעצמאות, היא מנחמת ומקלה על המעבר.

פתרון אחסון מושלם – מחסנים להשכרה לסטודנטים

יותר ויותר אנשים מוצאים כי אחסון תכולת דירה באופן זמני במחסן להשכרה מאפשר להם להיות גמישים יותר באשר להחלטות המגורים שלהם ולנתב את עתידם על פי שיקולים מהותיים ולא על פי מיקום הרכוש שלהם. מחסנים להשכרה מאפשרים אחסנת דירה שלמה, ריהוט של חדר בדירת שותפים ואפילו רק מספר רהיטים שלא נמצא מקום עבורם בבית ההורים.

אחסנת ריהוט במחסן להשכרה תבטיח לכם שבתום תקופת ההשכרה תוכלו לקבל את הריהוט ממש כפי שהיה, בין אם מדובר באחסון למספר שבועות, חודשים או אפילו מעל שנה. מחסנים להשכרה מציעים אחסון תכולה בתנאים הטובים ביותר, החל משמירה על החפצים נעולים ומאובטחים, דרך הגנה מפני אבק, לכלוך, לחות, רטיבות ומזיקים, ועד למחירי אחסון נוחים, ואפילו הובלה של הריהוט שלכם מהדירה אל המחסן ובחזרה.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן