אחסון תכולת דירה המלצות

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

טוב, לא סתם בחרנו לפתוח ככה, במשפט חיפוש אופייני בגוגל שלא נראה בדיוק כמו כותרת מזמינה. אז למה בכל זאת? מכיוון שהמלצות היא אחת הדרכים הבטוחות לחפש, לבחור וגם למצוא את החברה שתעשה לכם את זה – אחסון תכולת דירה – בדיוק כמו שרציתם.
היום, כשהכל פתוח וידוע מראש אין סיבה לא לבדוק, לשאול ולהתרשת – אילו המלצות קיבלה החברה איתה אתם שוקלים ללכת.
עכשיו, הצורך באחסון תכולת דירה יכול לנבוע מכל מיני סיבות.

רילוקיישן, למשל, הדורש מכם לעבור לתקופת זמן משוערת-אך-לא-באמת-ידועה-מראש לחו"ל ואינכם רוצים לקחת את כל תכולת הבית אתכם.
אחסון תכולת דירה בזמן שיפוץ הוא צורך ידוע אף הוא, שגם אם לא אורך זמן רב, עדיין צריך לקבל את ההתייחסות המקצועית הראויה.
סיבה נפוצה נוספת לצורך באחסון תכולת דירה היא מעבר לדיור מוגן.
הרבה פעמים לעיתים אנשים רוצים לבחון את האפשרות הזו לפני שהם מקבלים החלטה סופית שתדרוש צמצום תכולה, ולעתים זו דווקא המשפחה שרוצה לשמור את הרכוש וזה יכול לקחת לא מעט שנים, כידוע.

כך או אחרת, אחסון תכולה הוא עניין רציני שאין להקל בו ראש. ולא, זה לא משנה אם אתם צריכים אחסון ל-3 חודשים, אחסון לשנה או אחסון לזמן בלתי ידוע.
אחרי הכל מדובר ברכוש של חיים שלמים, לרוב עם ערך סנטימנטלי שאין לא תחליף ושיכול להיהרס בתוך חודש פחות או יותר אם לא יטופל כמו שצריך עד שייצא מהארגזים.

אם כן, מה צריך לוודא כשמתלבטים איפה ואיך לאחסן? בבקשה:

אחסון תכולת דירה מחיר

קודם כל בואו נעשה סדר: אחסון נעשה לפי קוב. קוב אחד שווה ל-1,000 ליטר או 1 מטר מעוקב. חישוב נפח נעשה כך: רוחב X אורך X רוחב. כלומר חדר ברוחב 3 מטר, שאורכו 3 מטר ועומקו 4 מטר הוא חדר שנפחו 36 קוב.
אל תשכחו: אחסון, בניגוד לחדר בבית, ממלא את כל הנפח. לפיכך, אין קשר הדוק בין גודל חדר הארונות שלכם לגודל המחסן שתצטרכו כדי לאחסן בגדים.
אנשי מקצוע מנוסים יודעים להעריך מהו שטח האחסון המשוער ושווה להתייעץ איתם – ובעיקר לא להתחייב מראש.
בגדול, רק שתדעו, תכולת דירת 2 חדרים יכולה להיכנס למחסן שנפחו כ-15 קוב.

יחידות אחסון תכולה

הרבה אנשים שואלים את עצמם איפה מאחסנים תכולת דירה. אבל אולי נתחיל מאיפה לא: מכולות, לולים, האנגרים, מבנים מבניה קלה ועוד כהנה וכהנה חללים שהיו פעם משהו אחר והוסבו לחללי אחסון – בהחלט לא מומלצים.
כדאי לדעת: האויב הכי גדול של התכולה שלכם בעת האחסנה היא הטמפרטורה. הטמפרטורה במבנים שלא נועדו לכך וכאלה שאין בהם את המיגונים הנחוצים יכולה להגיע לכ-90 מעלות צלזיוס! המשמעות היא לאפות את התמונות המשפחתיות, למשל, כך שהנזק לחפצים באשר הם – מובטח.
חלל אחסון צריך להיות מאוורר ולשמור על אחוזי לחות מאוזנים: לחות גבוהה מצד כמו גם יובש קיצוני עלולים להרוס את התכולה כולה, במיוחד אם מדובר באחסנה לטווח ארוך.
חברות המתמחות בכך מתחזקות יחידות אחסון ייעודיות אותן ניתן לרכוש בהתאם לנפח האחסון הדרוש לכם.

מה עוד חשוב לבדוק לפני אחסון תכולה?

מלבד טמפרטורה, גם אבק, מזיקים וכמובן גניבה ו/או שריפה – הם מסוג הדברים שהרכוש שלכם לא רוצה לפגוש. היות שכך, הכרחי לוודא שהמחסן שבחרתם מקצועי מספיק ונקט בפעולות הבאות: הדברה – כולל תעודת אחריות בנושא ; התקנת מצלמות אבטחה כולל גלאי נפח ; התקנת גלאי עשן תוך קבלת אישור של לוחמי אש.

ביטוח אחסון תכולת דירה

נשמע לכם מובן מאליו? תתפלאו כמה לא.
מה קורה במקרה של גנבה / השחתה או שריפה כאשר תנאי האחסון אינם טובים מספיק? האם הביטוח כלול בעסקה ואתם פטורים מלדאוג לתשלומים או שתתחילו לרדוף? שאלות שחשוב לשאול וקריטי לקבל תשובות עליהן!
עברו בקפידה על ההסכם עם חברת האחסון וודאו כי העסקה כוללת את כל סעיפי הביטוח המתאימים. אל תתפשרו!

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן