אחסון תכולת דירה – המדריך השלם

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

בשלבים שונים של חיינו, אחסון תכולת דירה הוא ללא ספק שירות מועיל מאין כמוהו. לאדם מן השורה אשר לעולם לא הזדקק לשירותי אחסון תכולה עשוי הנושא להשמע פשוט, בסך הכל מדובר במקום שמור ובטוח שבו ניתן לאחסן תכולת דירה לפרק זמן קצוב. אז מה כבר יכול להיות כל כך מסובך?

ובכן טעות לחשוב כך. רמת הסיבוך למעשה לא רלוונטית לנושא – וכלל אינה קריטריון שיש לבדוק. יחד עם זאת, על מנת לוודא כי האחסון מבוצע כהלכה, שהחפצים שלך נשמרים שמירה מעולה ושהשירות ניתן במחיר הוגן ומשתלם, עליך לוודא את קיומם של כמה מאפיינים חשובים.

מה בודקים לפני שסוגרים אחסון תכולת דירה:

הפרמטרים הבאים יסיעו בידך לוודא את מהימנותה של חברת אחסון תכולת דירה, את מקצועיותה והמוניטין שלה. 

ניקיון וסדר של מחסנים של אחסון תכולת דירה

אחסון דירה יתבצע באופן מקצועי אך ורק במקום נקי ומסודר. הניקיון חשוב מאוד לאיכות האיחסון. מקום שאינו נקי מספיק צובר אבק בכמויות גדולות. אבק מכיל קרדיות אבק שהן חיות קטנות במיוחד וכמעט בלתי נראות המסוגלות לחולל לציוד שלך נזק רב ובלתי הפיך.

מלבד זאת יש לשמור על חלל האחסון מאווורר על מנת לשמור על אחוזי לחות נכונים. לחות יתרה או יובש קיצוני מצד שני, עלולים ממש להרוס את הציוד, בפרט אם הוא מיועד לאחסון לזמן רב.

בדקו האם יש ביטוח עבור אחסון תכולת דירה

פרמטר נוסף אשר חשוב לבדוק לפני סגירה או ביצוע עסקת אחסון דירה הוא נושא הביטוח. מה קורה למשל במצב של גנבת ציוד או השחתה שלו כתוצאה מאחסון בתנאים אשר אינם מספיק טובים. האם תשלומי הביטוח חלים על הבעלים של הציוד? או שהביטוח כלול בעסקה כאשר הבעלים של הציוד פטור לחלוטין מהתעסקות בנושא. 

בכל אחת מצורות העסקה יש לכך השלכות על המחיר הכולל – ומומלץ מאוד לבדוק זאת בטרם חתימה. אין לסמוך על המזל ולהתנהל באופטימיות לא זהירה. מקרי גנבה או השחתה לצערנו קורים ויקרו. יש לעבור על ההסכם הכתוב בקפידה לפני ביצוע העסקה. 

בדיקה והיכרות עם חברת אחסון תכולה דירה

שירות אחסון תכולת דירה המבוצע באופן מקצועי על ידי חברה רצינית ובעלת מוניטין, בדרך כלל מתפרס על כל הארץ בכמה מוקדים, לנוחות הלקוחות. כאשר מקום מגורך הוא בדרום הארץ, אין זה הגיוני כי את אחסון תכולת הדירה שלך תבצע במרכז או אף בצפון.

לכן, חברה אשר צברה מוניטין, מעוניינת לפרוס את שירותיה מאזור הצפון ועד למרכז ולדרום על מנת להקל על לקוחותיה. חברה אשר פורסת את שירותיה על פני כל הארץ מעידה על כך שנוחות לקוחותיה נמצאת בראש מעיניה. 

איכות וביקורת של המחסנים להשכרה

פרמטר נוסף ומאוד חשוב בבדיקת איכות שירות אחסון תכולה דירה הוא נושא השמירה והביקורת. לקוח או לקוחה המאחסנים את תכולת דירתם, או תכולת המשרד או בית העסק, רוצים לדעת כי הוא בטוח ושמור מכל משמר.

לא פעם מדובר בציוד מאוד יקר ובציוד אשר יש לו ערך סנטימנטלי רב כמו כלי בית עתיקים ויפים במיוחד, תכשיטים נדירים, תיבת נגינה מפעם שאין להשיג כמותה, תמונה של צייר נודע וכ"ו. שירות אחסון מקצועי חייב לספק שמירה וביקורת 24 שעות במשך שבעה ימים בשבוע. מצלמות הבטחה תקינות, שומר ושגרת ביקורת יומיומית. 

אחסון דירה דירה מקצועי, מאפשר גישה חופשית של בעלי הציוד במקרה הצורך במשך כל שעות היממה, דואג לאחסון איכותי ובעיקר דואג כי הלקוחות כולם, יקבלו את הציוד בדיוק כפי שאחסנו אותו. אולם כפי שראינו, ישנם כמה פרמטרים עקריים אשר חשוב לבדוק בבואך לאחסן את תכולת דירתך – וזה הזמן לוודא את קיומם מול הנציגים של קיפאיט keepit, הממתינים לפנייתך.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן