אחסון תכולת דירה בירושלים והסביבה – מה חשוב לבדוק

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

1. הצעת מחיר לאחסון תכולת דירה בירושלים
חברה אחסון מקצועית תספק לכם מענה מדויק לצורך בלי שתצטרכו לנחש איזה גודל נחוץ לכם או לשלם על שטח מבוזבז. איך יודעים מה גודל המחסן שצריך? אפשרות אחת היא לבדוק במחשבון אחסון, אפשרות נוספת היא לפרט את הרכב התכולה מול איש מקצוע מיומן.

2. רישיונות ואישורים למתחם אחסון בירושלים
רישיון עסק, אזעקה, מצלמות אבטחה, הדברה, ניקיון ואחזקה, מערכות לגילוי ולכיבוי אש וכן כל ההיתרים הנדרשים ממכבי-אש ומהעירייה. ככלל, אחסון תכולת דירה רצוי לעשות במבנים שנועדו לכך ולא להתפשר על מכולות או מבני פח / איסכורית. אחרת – פשוט אין ביטוח לתכולה שלכם.

3. אחסון תכולת דירה – סניף ירושלים
לחברות מקצועיות שעוסקות בתחום יש בדרך כלל גם מספר סניפים לנוחות הלקוחות – באזור המרכז, בירושלים, בדרום ובצפון.
בנוסף, בחברת אחסון מקצועית תמצאו בדרך כלל יחידות אחסון בגדלים שונים שעונים על צרכים שונים, החל מ-10 קוב ועד 40 קוב ( 1 קוב = 1,000 ליטר / מטר מעוקב).

4. נגישות
אם אתם גרים בירושלים אין כל סיבה לשכור מחסנים מרוחקים. עוד כדאי לדעת כי אחסון תכולה בירושלים רבתי אומר הרבה פעמים גם אחסון מחוץ לעיר, ויש לזה לא מעט יתרונות: הראשון הוא פחות עומסי תנועה גם גיאוגרפית, השני הוא מחירים נוחים יותר גם על מחסנים גדולים. שווה לבדוק.

5. גישה נוחה
מחסנים להשכרה בירושלים, כמו בכל מקום אחר אגב, צריכים לאפשר גישה נוחה למחסן כך שניתן יהיה להגיע ולקחת משהו אם צריך. במילים אחרות קומת קרקע זה תמיד עדיף, וכמובן חניה במקום.

6. אחסון עסקי בירושלים
עסקים רבים בירושלים מעדיפים להחזיק מחסן על ציר תנועה מרכזי בין העיר ובין הנמל / נתב"ג. גם במקרה של אחסון עסקי חובה לוודא ביטוח, מבני בטון ואישור כבאות והצלה.

7. תשלום לפי הזמן בפועל
לא תמיד חייבים להתחייב מראש על תקופת זמן ממושכת, או בכלל להתחייב. חברת אחסנה מקצועית תאפשר בדרך כלל לשכור יחידות אחסון גם לתקופה קצרה.

8. קרטונים למעבר דירה בירושלים
קרטונים למעבר דירה בפרט וחומרי אריזה איכותיים בכלל הם המפתח לכל אחסון מוצלח. זה נשמע מצחיק – בסך הכל ארגז, מה כבר צריך להיות איכותי בו, אבל הדבר האחרון שאתם צריכים הוא ארגזים מתפרקים ו/או נקרעים. בנוסף, ארגזים חדשים ואיכותיים יכולים לחסוך הרבה מקום באחסון כי אם הם דומים בגודלם הם יכולים להיערם זה על זה באופן חכם ויעיל. אגב, חברות אחסון רבות מציעות גם שירותים נלווים כמו חומרי אריזה וכמובן הובלה.

9. הובלה ושטחי אחסון בירושלים
איך בוחרים חברת הובלה? הכי טוב, כמו בעוד הרבה דברים, זה להגיע לחברות מומלצות על ידי חברים, משפחה וכו'. אגב, חברות שעושות אחסנה והובלה גם יחד הן לרוב מקצועיות בתחומן ויש פחות סיכוי לחפריות, אבל גם במקרה הזה שווה לבקש המלצות או לפחות לאסוף כמה שיותר מידע אודות החברה. אגב, שנות ניסיון רבות (לפחות 10) הן פרמטר נוסף שרצוי שיהיה כי מעיד יותר מכל על יציבות ומקצוענות.

לסיכום: כמו בדרך כלל, הכי טוב יהיה אם תגיעו למקום ותסתכלו מסביב. יחידות אחסון חפצים מקצועיות צריכות גם להיראות ככה. זה אומר שאין סדקים בקירות והם מסוידים כמו שצריך ; זה גם אומר שנקי, מסודר ומודבר כראוי ; שאין פתחים לא מטופלים אבל יש אוורור מבוקר לאורך כל ימות השנה ; אש, מזיקים, פורצים ואבק הם האויבים הגדולים של האחסון. וכמובן, ודאו שיש אישור של כיבוי אש למקום, שהוא מצולם ומבוטח כראוי.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן