אחסון תכולת דירה וריהוט בצורה הנכונה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

אם יש לכם ריהוט יקר ערך ומסיבה זאת או אחרת אתם נאלצים לאחסן אותו לתקופה קצרה או ארוכה, חשוב לדעת איך לעשות זאת. איפה כדאי לאחסן מכיוון שבאחסון ריהוט בצורה לא נכונה עלול להזיק לרהיטים שלכם, לפגום במראם ואפילו להרוס אותם לחלוטין.

הכללים שחשוב לדעת באחסנת דירה וריהוט

על מנת שהרהיטים שלכם יישמרו במהלך האחסון, יש להקפיד על הכללים הבאים:

  1. אחסון במחסן ייעודי – לא כל מקום מתאים לאחסון הרהיטים שלכם, יש לבחור במחסן ייעודי, שנועד לאחסון תכולת דירה וריהוט, וככזה הוא מאוורר ומוגן מפני מזיקים ורטיבות.
  2. עטיפת הרהיטים – על מנת למנוע הצטברות של אבק ולהגן על הרהיטים מפני פגיעות ושריטות כדאי לעטוף את הרהיטים ביריעות ניילון.
  3. לא לערום – כיוון שאחסון תכולת הדירה שלכם הכולל הרהיטים אמורים לעמוד במשך תקופת זמן מסוימת במצב סטטי, כדאי לא להערים רהיטים אחד על השני או להניח ארגזים כבדים על שולחנות, ספות, כורסאות וכסאות.
  4. להניח בהתאם לשימוש – את הרהיטים במחסן עצמו יש להניח כפי שהם מונחים בעת השימוש בהם, כלומר: ספות יונחו על רגליהן, לרוחב, ולא על הצד, כונניות מדפים יונחו לאורך ולא על הצד, כיוון שהנחת הרהיטים שלא כפי שהם נועדו עלולה לגרום לעיוותים, במיוחד אם האחסון הוא לטווח ארוך. אל תנסו לחסוך מקום, עדיף לשלם מעט יותר על אחסון ריהוט במחסן מעט גדול יותר ולהניח את הרהיטים כפי שנועדו להיות מונחים. יוצאי דופן לכלל זה הם השולחנות אותם ניתן להניח עם הרגליים כלפי מעלה, אך חשוב להניח ריפוד כלשהו מתחת להם.

בנוסף לכללים אלו, ודאו שהמחסן בו אתם מאחסנים את הריהוט שלכם כולל שמירה בכל שעות היממה, ומאובטח על ידי מצלמות, כל הזהירות וההקפדה על האחסון לא יועילו אם המחסן, חלילה, ייפרץ.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן