אחסון חפצים – המדריך השלם

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

בין אם אתם מציירים או מצלמים, או שבבעלותכם סחורה יקרת ערך, המאמר הזה הוא בשבילכם. רבים מהעובדים בתחומים אלו פונים לרוב לפתרונות אחסנה מפאת חוסר מקום, ואין בזה שום דבר רע. אספנו לכם את הקריטריונים החשובים בעת בחירת חברת אחסנה אשר תהיה נכונה בשבילכם.

שירותי אחסון לחפצים – למי זה מתאים?

ישנן עוד רבות, אך רצינו לתת מספר דוגמאות לסיבות טובות לבחור בשירותי אחסון חפצים.

צלמים ואמנים – בין אם מדובר בציורים, יצירות שונות מדופסות, פסלים או צלמים בעלי ציוד צילום רב. לפעמים תמצאו את עצמכם בלי מקום בסטודיו, או שאחת מעבודותכם עומדת בלי מעש ואינכם מעוניינים שתישאר בסטודיו. במקרה זה פתרונות אחסנה הם בדיוק בשבילכם. במחסן מסוג מתאים תוכלו למצוא פתרון לאחסנת ציוד זה.

סוחרים המוכרים ציוד עונתי – ישנם עסקים רבים המוכרים ציוד לפי עונות. אז למה לא לפנות לפתרונות אחסון? קחו את כל הסחורה שלא תואמת לעונה הנוכחית ואחסנו אותה.

סוחרים בעלי מקום מועט בבית העסק – יש עסקים אשר מתקיימים מהבית או במקום קטן יחסית, וזה בסדר גמור, אך חשוב לדעת מתי אין מקום. במידה ואתם מייצרים סחורה רבה ואין מקום בבית העסק. אחסנו את הסחורה במחסן לאחסון חפצים המתאים לצרכים שלכם.

טיפים לבחירת חברת אחסנה
אחסנת ציוד יקר הוא דבר רציני ומכך יש לבחור כראוי חברת אחסנה. קחו בחשבון את הדברים הבאים בעת הליך קבלת ההחלטות שלכם.

אבטחת המתקן – בעת בחירת חברה לאחסנת ציוד קחו בחשבון את רמת האבטחה של המקום. אף אחד לא רוצה שיקרה משהו לציוד בעל ערך רב שברשותו, לכן מהרו ובקשו מחברת האחסון פרטים לגביי מערך האבטחה של המתקן.

ניקיון המתקן – במקרה של ציוד יקר לרוב חוסר בניקיון ואוויר במתקן עלולים לגרום לפגמים בו. לכן קריטי לבדוק את רמת הניקיון במתקן וכמובן את רמת האוורור במקום.

קריטריונים נוספים – חשוב לבדוק את השירות אותו החברה מציעה, ביטוח מתאים אותו החברה מספקת וכמובן לעבור על חוזה השכירות של המחסן. בנוסף, לפעמים חברות האחסון מציעות שירותים נוספים בהם תהיו מעוניינים.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן