אחסון דירה: דגשים לבחירת החברה הנכונה

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

כאשר עוברים דירה או משפצים דירה לפעמים צריך לאחסן את התכולה שלה. יש שימצאו מקום כלשהו לטובת המשימה ויש שיצטרכו שירותי אחסון.
עם עליית הביקוש למקומות אחסון נפתחו לא מעט יחידות אחסון המאפשרות לאחסן את תכולת הדירה לזמן קצר או ארוך, את כל התכולה או רק חלק ממנה וגם לבוא להוציא ולהכניס לתוך יחידת האחסון אילו חפצים שתבחרו מתי שתבחרו לעשות זאת.

אחסון תכולת דירה – מה לבדוק
כמו שתחפשו ותשוו חברות הובלה וחברות אריזה ופריקה כך כדאי שתחפשו ותשוו חברות המספקות שירותי אחסון דירה. ובשביל לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ואת המענה לצרכים המדויקים לכם, שימו לב לדגשים הבאים שיעזרו לכם:

מיקום
מיקום יחידת האחסון בו תבחרו לאחסן את תכולת הדירה שלכם הוא חשוב מכיוון שאם תצטרכו לקחת משם פריטים או לאחסן נוספים בוודאי לא תרצו לנסוע רחוק מאוד בכל פעם. להיפך: אתם תרצו אזור נגיש וקרוב שנוח להגיע אליו ולכן חשוב שתבדקו את הקרבה אליכם ואת הנגישות.

בטיחות וביטחון
מאוד חשוב שתבדקו כיצד מאוחסנים הפריטים שלכם: האם זהו מחסן פרטי? האם מגיעים לשם אנשים נוספים? איך סוגרים ונועלים את המחסנים? ומי שומר עליהם במהלך היום? כמו כן, מעבר לביטוח האישי שלכם על הפריטים, כדאי שתבדקו איזה ביטוח יש למקום על אחסון תכולת דירה.

פתרונות אחסון מותאמים אישית
אם יש לכם פריטים שאתם לא בטוחים איך צריך לאחסן או כאלה שצריכים אחסון מיוחד (יצירות אמנות, למשל) – בדקו עם החברה אלו אפשרויות עומדות בפניכם. לרבות מחברות האחסון המקצועיות יש היום פתרונות אחסון מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח.

המחיר
המחיר הוא כמובן פרמטר מאוד חשוב ולאחר שקיבלתם את כל הנתונים והצעות האחסון שמציעים לכם, כדאי ורצוי להשוות מחירים עם חברות אחסון אחרות בכדי לראות מה כל חברת אחסון מציעה. מצד אחד אל תלכו שולל אחרי מחירים זולים מדי, מצד שני – היו ערים למבצעים וקחו בחשבון שכמו שיש זול מדי יש גם יקר מדי.

אחסון תכולת דירה – המלצות
אם אתם מכירים אנשים שמאחסנים את תכולת הדירה – כולה או חלקה – ביחידות אחסון שווה להתייעץ איתם. כמו כן כדאי שתעשו סיור במקום לבדוק ולראות איך זה נראה. אפשרות נוספת היא לקבל המלצה מחברות הובלה.
חברות הובלה עובדות עם חברות אחסון ויוכלו להמליץ לכן היכן הכי כדאי לכם לאחסן את תכולת הדירה שלכם. אגב, זה יתרון נוסף מכיוון שאם חברת ההובלה עובדת עם חברת האחסון במידה ולא תרצו להוביל או להוציא את הציוד שלכם באופן עצמאי מהמחסנים תוכלו להיעזר באותה חברת הובלות לשינוע הציוד שלכם אל המחסנים ומהמחסנים.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן