אחסון במכולה לעומת מחסן

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

שלל מצבים בחיים עלולים להביא עמם צורך באחסון תכולת דירה – מעבר דרה, שיפוצים, רילוקיישן, טיול ארוך ועוד. במצבים כאלו, חשוב לדעת כי אחסון תכולה במחסן הוא הדרך היחידה בה תוכלו להבטיח שתכולת הדירה שלכם תישמר כראוי.

בין שלל הפתרונות לאחסון תכולת דירה, מציעות חברות רבות אחסון במכולה. רבים מתפתים לבחור בדרך זו לאחסון תכולת הדירה שלהם, כיוון שהמחירים לרוב נוחים במיוחד, כיוון שמדובר במבנה סגור שנראה בטוח, וכיוון שמכולות משמשות כל הזמן להעברת סחורות באוניות, אז למה שלא יתאימו גם לשמירה על תכולת הדירה שלכם?

אחסון תכולת דירה – רק במחסן ייעודי !

בחירה במכולה לאחסון דירה היא טעות גדולה בה יווכחו המאחסנים רק כאשר ירצו את הציוד שלהם בחזרה, כיוון שמכולות מתאימות לאחסון של סחורה יבשה, אך לא לאחסון רהיטי עץ, מכשירים חשמליים ושאר הציוד המרכיב את תכולתן של רוב הדירות.

בניגוד למחסן, שהוא חדר ייעודי אטום לרטיבות וללחות, מאוורר מצד אחד אך מונע השפעה של מזג האוויר שבחוץ על הציוד המאוחסן בו, המכולה היא מעין מגבר של מזג האוויר שבחוץ, סופגת אותו ומעצימה אותו עוד יותר, וגורמת לציוד שבתוכה לשהות בחום לוהט בקיץ או בקור מקפיא בחורף.

בנוסף, המכולה אינה מאווררת ולכן מצטברת בה לחות גבוהה, וכל אלו יחד מובילים לכך שבתום תקופת האחסון מוצאים מאחסנים רבים את הציוד שלהם מלא בעובש וטחב, רהיטי עץ שהתנפחו ונסדקו ומכשירי חשמל שנהרסו והפסיקו לעבוד.

במחסן ייעודי שנבנה לטובת אחסון תכולת דירה, תנאי האחסון מותאמים לריהוט, למכשירי החשמל ולשאר הפריטים הנמצאים בדרך כלל בבתים פרטיים, ואפילו הפער במחיר אינו גדול במיוחד. תנאים אלו יבטיחו שכל פריט ופריט שהופקד לאחסון יישמר בצורה הטובה ביותר ויוחזר אליכם בדיוק כפי שנכנס.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן