אחסון חפצים לטווח ארוך

כותב האתר איתי עמית

Lifefar

יציאה לטיול ארוך או לרילוקיישן היא החלטה שלא מתאימה לכל אחד. רבים חוששים להשאיר מאחור את החיים המוכרים והנוחים ולצאת להרפתקאה, דואגים מפני המצפה להם במקום אליו הם נוסעים וממה שימתין להם כאן כאשר יחזרו. דאגה אחת ניתן במצבים אלו להסיר מהראש באמצעות אחסון ציוד לטווח ארוך.

ניקח לדוגמא זוג צעיר ממרכז הארץ, שהחליטו לעשות את הצעד ולעבור לשנתיים למדינה אירופאית בעקבות הצעה מקצועית שקיבל אחד מהם. אחרי כל ההתלבטויות, הדאגות, לילות ללא שינה, ויכוחים, בירורים וחלומות, כאשר סופסוף התקבלה ההחלטה, הבינו השניים עד כמה מורכב הצעד שבחרו לקחת.

מהדירה השכורה בה הם גרים אין להם כל בעיה לצאת, אך במשך שנים הם ריהטו אותה בדיוק לפי טעמם, רכשו ספות, שולחנות, רהיטים ומכשירי חשמל ששירתו אותם נאמנה, כמויות גדולות של ציוד שהם לא מעוניינים להיפרד ממנו, אך גם לא יכולים לקחת איתם.

אחסון חפצים לטווח ארוך – זה בטוח וקל

הזוג שלנו חקר ומצא שירות אחסון תכולת דירה, שהוא למעשה יחידות אחסון בהן ניתן לאחסן לטווח ארוך את כל תכולת הדירה, ובחר להשאיר ביחידה כזו את כל חפציו. עברו שנתיים, השניים חזרו ארצה שמחים ומרוצים, ומיד שכרו דירה חדשה שהיתה בן רגע מרוהטת לחלוטין, עם אותה תחושה נעימה של הבית המוכר.

לא רק דירה שלמה אפשר לאחסן לאורך זמן, אחסון ציוד לטווח ארוך מתאים גם לפריט אחד או מספר פריטים, כאשר ביכולתכם לבחור את גודל המחסן על פי כמות וגודל הפריטים שברצונכם לאחסן. חשוב מאוד לבחור במחסנים אטומים המתוחזקים באופן שוטף ומבטיחים הגנה בכל שעות היום והלילה מפני פריצות, לחות ורטיבות, מזיקים ואבק. רק מחסנים שדואגים לכל אלו יבטיחו שהציוד שאחסנתם יגיע חזרה לידיכם, גם אחרי חודשים רבים של אחסון, בדיוק באותו מצב בו השארתם אותו.

צוות המומחים המקצועי והמיומן של קיפיט keepit ישמח להעניק לכם ייעוץ ושירות בנושא של אחסון תכולת הדירה שלכם וכל תכולה נוספת.

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הכי נמכרים

צריכים עזרה?
דילוג לתוכן