איך לבחור מערכת לשליחת SMS?

דצמבר 18, 2016
admin

בעלי עסקים ומנהלי שיווק, וגם בעלי עסקים שמכהנים כמנהלי השיווק בעצמם, מבינים היטב עד כמה מערכת לשליחת SMS היא קריטית. דיוור מידע ישיר ללקוחות הוא אחד המרכיבים הקריטיים במלאכת שימור הלקוחות, כמו גם במלאכת הגיוס. לצד שיטות דיוור אחרות, בהן הפצת ניוזלטרים בתיבות הדואר האלקטרוני או הפצת עלונים מודפסים, מערכת לשליחת SMS זוכה היום לפופולאריות אדירה. זאת משום שהניוזלטר המקוון נעלם לעיתים רבות בתיבת דואר הזבל, ואילו העלון המעוצב נזרק אל הפח יחד עם העץ שעליו הודפס. אלא שזיהוי היתרונות הרבים של המערכת הוא השלב הקל בתהליך קבלת ההחלטות. השלב שבו נוטים להתקע יותר הוא הבחירה במערכת המתאימה לצרכי העסק, למטרותיו וגם לתקציב השיווק שלו. אז איך לבחור מערכת לשליחת SMS? ואיך לקבל את החבילה הטובה ביותר בשבילך?

הפונקציות במערכות לשליחת סמס:

אם תערכו סקר קצר תגלו שישנן כיום מספר מערכות אפשריות לשליחת SMS. השירותים המוצעים בהן גם הם זהים ברוב המקרים. כמעט בכולן תוכלו לשלוט ברשימות התפוצה שלכם, להפיץ מודעות למספר רב של נמענים במקביל ולהפיץ קישורים לדפי נחיתה או לטופס רישום מקוון. לצד פונקציות חשובות אלו, רוב המערכות יאפשרו לכם גם לבצע תיזמון אוטומטי להודעות מראש, להכניס פרטים אישיים בתוכן ההודעה (!) ולבצע ניתוחים ואנליזות, צעד חשוב בדרך לייעול תהליכי השיווק ולהגדלת ההכנסות והרווחים שלכם.

האמינות של מערכות לשליחת סמס:

נושא האמינות מעט חמקמק כי לא תוכלו לקבל לגביו מידע מהימן מהחברה שמספקת לכם את המערכת לשליחת SMS. כולם יגידו שהם מחוברים לחברות התקשורת בקו רחב ושההודעות שלכם מקבלות את העדיפות הגבוהה ביותר ברשת – אבל זה לא תמיד מדוייק. על מנת להתקשר רק עם ספק אמין – תצטרכו מישהו שמכיר את המערכות ויודע מי אמינה ומדוייקת ומי פחות אמינה ופחות מדוייקת.

המחיר למערכת לשליחת סמס

הודעות SMS שיווקיות עולות הרבה פחות מקמפיין טלוויזיוני, או כל קמפיין אחר למעשה. עם זאת כאן תוכלו למצוא את הבדל מהותי בין המערכות השונות. בעוד רוב הספקיות יתנו לך את מערכת הסמס בחינם, עלות החבילה לשליחת הודעות משתנה באופן דראסטי.

לחבילת סמס מושלמת לעסקים

אולי יעניין אותך גם:

No comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *