מספר וירטואלי למעקב אחרי המרות בטלפון

ינואר 27, 2017
admin

מספר וירטואלי למעקב – מה זה ולמה זה טוב?

מחלקת השיווק בעידן המודרני היא כבר לא רק המחלקה החשובה ביותר, אלא היא זוכה גם בתואר המחלקה המורכבת מכולן. הסיבה לכך היא, כמובן, ריבוי ערוצים השיווק הקיימים. בהשוואה למנהלי השיווק שפעלו לפני שני עשורים ויותר בעיקר בטלוויזיה ובעיתונות, היום קיימים ערוצי הפצה ושיווק רבים כל כך, שנדרשת אסטרטגיה ברורה לפני שנבחרים הכלים הנכונים. האם נכון להשקיע תקציב פרסום גבוה יותר בפייסבוק, בדפי נחיתה, בשלטי חוצות או בקידום האתר בגוגל? איך יודעים מה באמת עובד טוב יותר ואיך אפשר להסיק מסקנות ולשפר תהליכים לקראת הקמפיין הבא? אחת התשובות הטובות לשאלות הללו היא פשוטה: מספר וירטואלי למעקב.

במרחב הדיגיטלי היום אתה חייב לעקוב כל הזמן אחרי ההצלחות והכשלונות שלך.את ההצלחות תרצה לתגבר ואת הכשלונות תרצה להעלים. אבל איך תדע איזה פירסום \ עמוד \ אתר \ תוכן מפנה אליך שיחות טלפון? כמי שמפרסם במגוון פלטפורמות חשוב לך לדעת ולשקף ללקוחות מאיפה נכנסות להם השיחות. מי ששולט במידע הזה באתר שלו ובפרסומים ברשת ידע מאיפה הוא מכניס כסף ויוכל לעבוד באופן מדוייק ושיטתי כדי להגדיל ולשפר את הערוץ הזה – ולסגור ערוצי פרסום הפסדיים

כלי מדידה חשוב

מספר וירטואלי למעקב מאפשר לבעל העסק או למנהל השיווק לעקוב אחר השיחות המגיעות משלל ערוצי הפרסום. בפשטות, כל אחד ממקורות השיווק השונים, לרבות אתר אינטרנט, פייסבוק ושלטי חוצות, זוכה למספר ייצוגי ונפרד משלו. כעת יהיה לבית העסק פשוט יותר לעקוב אחר ביצועי הפרסומים השונים. במהלך הקמפיין ובעיקר אחריו יוכל העסק לפשט את הממצאים ולבחון אותם בצורה טובה ומדויקת יותר. כך אפשר לזהות את ההשקעה הנדרשת ברשת חברתית מסוימת או לחלופין בפרסום מודעה בעיתון, ובהתאם ניתן יהיה לקבוע את הצעדים המתאימים בקמפיין הבא, ולהקצות משאבים המתאימים לאפיקים המניבים יותר.

מספר וירטואלי למעקב

כך תבחרו מערכת נכונה

היתרונות של מספר וירטואלי מעקב ברורים לחלוטין, וכעת נותר לכם לקבל רק עוד החלטה אחת חשובה. אתם צריכים לבחור את המערכת באמצעותה תוכל לנצל את היתרונות הללו לטובתכם – ולמנף את יכולות השיווק שלכם. מערכות שונות מציעות כיום פונקציות ייחודיות, והן מתאימות לבעלי עסקים, למנהלי אתרים, לחברות שיווק ופרסום וגם ליצרני לידים. כל אחד מהגורמים הללו זקוק לאמצעי מדידה מדויק, והבחירה במערכת מתאימה היא צעד ראשון בדרך לשם. כך תוכלו לדעת בכל רגע נתון מהיכן הגיעה כל שיחה, אילו ערוצים יעילים ואילו אפיקי פרסום לא מניבים תוצאות כלל. זוהי דרך טובה להפיק את המקסימום מתקציב השיווק שלכם, בוודאי אם מדובר בתקציב מוגבל למדי.

בחודשים האחרונים התנסיתי במוצרים האלה והגיע הזמן לשתף מה שלמדתי על כל אחת מהן. אז עד שאסיים לכתוב את ההשוואה המלאה (זה לא קל.. כל מערכת מציעה אפשרויות שונות, והן ממש לא דומות!!) אני כותב כאן בקצרה על מערכות מספר וירטואלי למעקב שאיתן התנסיתי כדי לנטר המרות.

CALLBOX – כשכסף הוא לא בעיה.

היתרונות: נוחה לשימוש ולצידה יש תמיכה טכנית מצוינת ומהירה – ענו לי וטיפלו בי יפה בטלפון ואפילו בסמס. המערכת שואבת נתונים מהUTM ככה שליד כל שיחה אפשר לדעת מאיזה קמפיין היא הגיעה – אם היא הגיעה מקמפיין. כמו כן משדרת נתונים לאנליטיקס על כל שיחה שנכנסת.

כלול: הקלטת שיחות, ניתוב שיחות, סמסים אוטומטיים (כששיחה נכנסת, לא נענית, מה שתגדירו) והתראות במייל לפי מה שתרצו.

החסרונות: המחיר!! בתמחור של 70 אגורות לדקה שיחה (כשהשיחה מגיעה לנייד שלך) זה מוצר שמתאים ללקוחות עם נפח מאוד נמוך של שיחות. מי שיש לו כמות שיחות נכנסות בריאה, או מנסה להגיע לשם, ימצא שקולבוקס מוסיפה לו כמה שקלים לעלות של כל ליד, וזה משמעותי בהיקפים גדולים.

MASKYOO (+Calltracking.co.il)

למאסקיו יש שני מוצרים, האחד לקהל המתוחכם של הפירסום באינטרנט והשני לקהל שפחות אוהב תחכום ורק רוצה למדוד ערוצים שונים וכמה שיחות הם הכניסו.

נתחיל מהמוצר הפשוט: calltracking  נותנים לך מספרי טלפון שאותם אפשר לשים על פלאיירים, בפייסבוק, באתר או בשלטי חוצות. מה זה נותן? דוח של השיחות הנכנסות לפי מקור השיחה (לפי המספר הוירטואלי), תאריך שעה ומספר המחייג. פה זה נגמר. (בלי הקלטה בלי אנליטיקס וכו…) מוצר מאוד זול – 49 שח לשלושה מספרים עם מלא דקות כלולות, ויש חבילות יותר גדולות למי שצריך יותר מספרים או דקות. בקיצור? אם אתם עובדים עם פרינט וכל מה שמעניין אתכם זה כמה שיחות מאיזה ערוץ באיזה שעות – לכו על זה.

כלול: ניתוב שיחות, דוחות.

המוצר השני והמרכזי של החברה הוא מערכת מתקדמת לניהול ומעקב של שיחות טלפון. זה כולל הקלטה של שיחות, שידור איבנט לאנליטיקס על כל שיחה, ודוחות מאוד מפורטים. הבעיה הקטנה עם המוצר הזה – וזו בעיה למתוחכמים בלבד – שהשיוך של השיחה לסשן הוא מוערך. זאת אומרת שמי שנכנס אחרון לסשן השיחה "משוייכת" אליו. נכון שאם יש לך אתר עם טראפיק זה לא הגיוני בכלל, ובדיוק בגלל זה הם מציעים גם מספרי מעקב דינמיים – כל משתמש רואה מספר אחר, ואז אפשר לשייך בוודאות גבוהה מאוד את הסשן לשיחה. ואז אפשר להיות בטוחים מאיזה עמוד ומאיזה חיפוש ומאיזה [כל מימד שתבחרו] הגיעה השיחה.

כלול: הקלטת שיחות, ניתוב שיחות, סמסים אוטומטיים (כששיחה נכנסת, לא נענית, מה שתגדירו) והתראות במייל לפי מה שתרצו.

  • חבילה של 10 מספרי מעקב לא דינאמיים תעלה 250 שח.
  • חבילה של 3 מספרים דינמיים תעלה 150 שח.
  • חמש מספרים דינמיים 240 שח.

כל החבילות הן בלי הגבלה על דקות חיוג!

כמה מספרים צריך? כלל האצבע הוא מספר המבקרים הממוצע בזמן נתון. אם יש לכם באתר בrealtime 5 מבקרים בממוצע הייתי הולך על ה5 מספרים ואז רמת הדיוק מאוד גבוהה.

PAYCALL

החברה השלישית מציעה את העסקה הכי משתלמת לכאורה.

יתרונות:

ב49 שח אתם מקבלים עד 4 מספרי טלפון ו400 דקות, ועלות לדקה חריגה עולה 15 אגורות שזה לגמרי סבבה.

פייקול מציעה גם כפתור "חייגו אלי" שמאפשר גם למשתמשים ממחשב דסקטופ ללחוץ להקמת שיחה. אני אהבתי מאוד את הפיצ'ר הזה.

כלול: הקלטת שיחות, ניתוב שיחות, סמסים אוטומטיים (כששיחה נכנסת, לא נענית, מה שתגדירו) והתראות במייל לפי מה שתרצו.

חסרונות: אם תרצו לחבר את המערכת לאנליטיקס זה יעלה לכם תשלום חודשי של 49 ש"ח. מוזר לי המודל תמחור הזה. מי מחייב על ממשק עם אנליטיקס?

 

Clixtell

החברה האחרונה בשוק מספרי המעקב הציגה טוויסט מעניין: חסימת קליקים לא לגיטימיים. כך שמעבר למדידה של הטלפונים תוכלו גם להגדיר חסימה של מקליקים שמתנהגים באופן חשוד.

סיימתי לא מזמן פיילוט על המערכת והתוצאות היו טובות ומפתיעות. אעדכן בקרוב על התוצאות במאמר שלם ומעמיק.

 

לייעוץ בנושאי מספר וירטואלי למעקב ומדידת המרות בשיחות טלפון השאירו פרטים

מה שמך?

האימייל שלך

טלפון סלולרי

 

 

No comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *