מנהל דיגיטל במיקור חוץ

ינואר 31, 2017
admin

מנהל דיגיטל הוא תפקיד חדש יחסית בעולם התעסוקה. מאחוריו עולם עשיר ומגוון מאוד שכולל תשתיות דיגיטל, נכסים דיגיטליים, ערוצי הפצה, רשתות חברתיות, פורומים, יצירת תוכן, דפי נחיתה, קידום במנועי חיפוש ניתוח התנהגות גולשים, אנליזה שיווקית וחקר מילות חיפוש – כל אלה רק חלק מרשימת התחומים האינסופית של מנהל הדיגיטל. אלא שעסקים רבים, בעיקר בתחילת דרכם, נתקלים בחסם משמעותי דווקא בתחומים אלה. במקום שבו נמצאות ההזדמנויות רבים מהם ניצבים חסרי אונים. גיוס מנהל דיגיטל (CDO) במשרה מלאה נתפס כאתגר כלכלי משמעותי, והקצאת תקציבים ניכרים לשיווק נראית צעד גדול. הפתרון האידאלי עבור עסקים אלה הם לרוב מנהל דיגיטל במיקור חוץ.

מוציאים את הדיגיטל החוצה

עסקים קטנים, שאינם מוכנים להקצות משאבי לגיוס מנהל שיווק דיגיטלי, בוחרים לא פעם באפשרות של מיקור חוץ. כפי שפונקציות רבות פועלות במיקור חוץ בצעדיו הראשונים של העסק, גם פונקציית השיווק הדיגיטלי אינה שונה. היתרון ברור. גורם מקצועי ומנוסה מוביל את ניהול כל מרכיבי הדיגיטל בעלויות נמוכות יותר. הניסיון שמביא איתו המומחה החיצוני רב וחשוב, והעסק הקטן יכול רק להרוויח ממנו. זהו הניסיון שיאפשר לעסק לבנות נוכחות ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש וגם בפורומים השונים. בפשטות, זהו הכלי הטוב ביותר שעומד לרשותם של בעלי עסקים קטנים ובינוניים שנמצאים כיום בצמיחה. עם דחיפה קטנה, עם מנהל דיגיטל מתאים ועם שיווק מדויק בערוצים המרכזיים העסק בדרך הנכונה.

חשיבות המקצועיות

בחירת מנהל דיגיטל במיקור חוץ היא אחת הבחירות החשובות של העסק הקטן, והיא חשובה כדי להימנע מטעות אחת קריטית. עסקים קטנים נוטים להפקיד את מלאכת השיווק הדיגיטלי בידיים שאינן מיומנות. קרוב המשפחה שמבלה שעות רבות בפייסבוק, החבר שמבין ב-SEO או השכן שנמצא בכל פורום אפשרי, כולם נעשים מומחים. בפועל קיים הבדל גדול בין הגולש הנלהב בפייסבוק לבין מי שנמצא מאחורי הקלעים ומנהל את העמוד העסקי. יתרה מכך, גורם אחד מקצועי צריך להבין את הקשר בין כל הכלים הללו ולתכנן אסטרטגיה ברורה שתאפשר שיווק דיגיטלי בכל הערוצים במקביל. אם כן, גם אם אתם חוששים לגייס מנהל שיווק דיגיטלי, וגם אם נדמה לכם שההשקעה הזו גדולה מדי – מנהל דיגיטל במיקור חוץ יכול להיות הפתרון האידאלי והחסכוני עבורכם.

מאיפה מתחילים?

גיוס של מנהל דיגיטל (CDO) במיקור חוץ לתקופה הוא פתרון מקובל ונפוץ. מנהל דיגיטל במיקור חוץ נכנס לחברה על מנת להטמיע שיטות עבודה ותהליכי שיפור – וזה לא פחות חשוב מלהכניס לחברה עוד מערכת או ערוץ שיווקי. מנהל דיגיטל במיקור חוץ הוא קודם כל יועץ דיגיטל, והוא  "בונה" את התפקיד ומאפשר לכם לגדול בצורה מודולרים ובלי ההתחייבות הכרוכה בגיוס של עובד לחברה עצמה. בתקופת העבודה של מנהל הדיגיטל החיצוני הוא מפתח תכנית דיגיטל ומלמד את הארגון להבין ולשלוט בשפה של ניהול דיגיטל. במהלך תקופה זו, כשמבינים לעומק את החברה ואת הצרכים שלה יהיה קל יותר לבחור את האדם הנכון לתפקיד, ולבחור מועמד מתאים שתעסיקו כעובד בחברה.

לייעוץ בנושאי דיגיטל השאירו פרטים או התקשרו 052-99-666-08

מה שמך?

האימייל שלך

טלפון סלולרי

 

 

אולי יעניין אותך גם:

No comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *